K1pc0rn Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 als ik bijvoorbeeld op Hyves foto's wil uplouden, dan start hij Java en dan moet ik op "run" klikken en dan laad hij een klein beetje en dan loopt Java vast. hoe kan ik dit oplossen? Reageren
Megadreams Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Maak hem gewoon los. Heb je jou java al een keer proberen te updaten? Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 7 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 (bewerkt) Maak hem gewoon los. Heb je jou java al een keer proberen te updaten? LOL xD wat is de laatste versie dan? EDIT: deze Version 6 Update 24? en moet ik dan Java verwijderen? hoe? Bewerkt: 7 maart 2011 door lennart1995 Reageren
Davedavy Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Heb ik ook bij hyves , ik heb toen "hyves destkop" gedownload , en kon ik sneller , en meerdere fotos tegelijk oploaden zonder java. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.