Davedavy Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 Volgens dit topic op het mta forum: http://forum.mtasa.com/viewtopic.php?f=31&t=31692 Is er weer een nieuwe release van VC , ik dacht dat vc mta dood was? Wat vinden jullie hiervan? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 (bewerkt) MTA:VC is volgens mij ook dood, er staat namelijk dat die release door hem gemaakt is en niet door het MTA team ondersteund wordt: Please note that this release is an unofficial update which will have limited support by myself only, and is not endorsed by the MTA team. Aside from the server browser, all changes are rather minor and gameplay related. Do not expect improvements of synchronization as I do not have access to the source code. These changes were all I could do with SCM and memory hacks. Houd er rekening mee dat dit een onofficiële update is die gelimiteerde ondersteuning heeft door alleen mijzelf, en niet bekrachtigd is door het MTA team. Naast de server browser zijn alle veranderingen klein en gameplay-gerelateerd. Verwacht niet verbeteringen van synchronisatie omdat ik geen toegang heb tot de broncode. Deze veranderingen waren alles wat ik kon doen met SCM en geheugenhacks. Bewerkt: 8 maart 2011 door Donald F. Duck Reageren
Davedavy Geplaatst: 8 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 Ok , maar er zijn positieve reacties over als ik zo rondkijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.