Rivel Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 Hallo, Kan iemand me helpen met het behalen van goud voor de vliegschool? Missie(s): Vliegschool goud Cheaten: Neen Versie: 1 Overig: Alvast bedankt Alvast bedankt! GTASAsf1.b
3LOPIX Geplaatst: 23 juli 2011 Rapport Geplaatst: 23 juli 2011 (bewerkt) Learning to fly Hallo,Kan iemand me helpen met het behalen van goud voor de vliegschool?Missie(s): Vliegschool goudCheaten: NeenVersie: 1Overig: Alvast bedanktAlvast bedankt!GTASAsf1.b Moest even nieuw topic maken want je oude was locked,Maar hier is hij dan.Zag hem staan en heb even goud gehaald, hopelijk werkt die.GTASAsf1.b Bewerkt: 23 juli 2011 door Xezel
.Timothy Geplaatst: 23 juli 2011 Rapport Geplaatst: 23 juli 2011 Omdat hij gesloten was met een reden. Niemand (behalve jij) is zo gek om een savegame uit maart te gaan doen; waarschijnlijk heeft de topicstarter de missie zelf al gedaan of is de topicstarter de aanvraag al weer vergeten. Om die reden sluit ik dat soort aanvragen (vriendelijk verzoek ook om dan niet weer een topic te gaan starten, dan ontwijk je slotjes in principe). Topic voor de overzichtelijkheid maar even samengevoegd.
Recommended Posts