need my speed Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Ik wil graag leren modden bij Vice City (Die speel ik toch niet meer zo vaak). Wat rade jullie me voor programma's aan? Z-Modeler, Sketshup, 3ds max (ofzo) enz. En waar moet ik dat neer zetten? Ik wil namelijk heel graag leren modden. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Ik wil graag leren modden bij Vice City (Die speel ik toch niet meer zo vaak). Wat rade jullie me voor programma's aan? Z-Modeler, Sketshup, 3ds max (ofzo) enz. En waar moet ik dat neer zetten? Ik wil namelijk heel graag leren modden. Ik raadt je aan 3ds max te gebruiken, meteen een profesioneel programma met profesionele opties, en er zijn er een paar hier die je ermee kunnen helpen. 3DS max trial download Helaas moet je erg zelfstandig zijn met modden, dus de vraag -Hoe mod ik- is erg vervelend. En ik raadt je aan even in de master tutorial list te kijken. Reageren
need my speed Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Das alvast 1. En de MAstertutorials list heb ik al helemaal doorgespit en ik weet precies wat ik wil gaan doen (nieuwe Hidden Package, nieuwe Unique jumps en alle pickups en wapens ergens anders neer zetten, en als ik dat allemaal goed heb gedaan een savehouse maken). Maar waar moet je dat instaleren zo'n programma, bij de VC Userfiles ofzo? :huh: Reageren
need my speed Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) Das alvast 1. En de MAstertutorials list heb ik al helemaal doorgespit en ik weet precies wat ik wil gaan doen (nieuwe Hidden Package, nieuwe Unique jumps en alle pickups en wapens ergens anders neer zetten, en als ik dat allemaal goed heb gedaan een savehouse maken). Maar waar moet je dat instaleren zo'n programma, bij de VC Userfiles ofzo? :huh: EDIT: Komt er nog antwoord? Waar moet ik het instaleren? Die mods? :huh: EDIT: Waneer word de Quote knop weg gehaald? Ik drukte daar net weer op Quote in plaats van EDit. :rolleyes: Bewerkt: 2 juli 2005 door need my speed Reageren
gangster28 Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 als je goed had gelezen had je in de master tutorial list dat er een link was met een tutorial met zelfgemaakte objecten in vice city zetten. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Das alvast 1. En de MAstertutorials list heb ik al helemaal doorgespit en ik weet precies wat ik wil gaan doen (nieuwe Hidden Package, nieuwe Unique jumps en alle pickups en wapens ergens anders neer zetten, en als ik dat allemaal goed heb gedaan een savehouse maken). Maar waar moet je dat instaleren zo'n programma, bij de VC Userfiles ofzo? :huh: Wat jij dus wilt is scripten, Meestal kan je het beste je op 1 ding concentreren of modelen of scripten. Als je wilt scripten in VC moet je de missionbuilder download vanaf GTAgames, en even een kijkje nemen in het groote SCM topic, daar kan je ook je vragen stellen, Reageren
need my speed Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Ah, bedankt. Moet ik de Missionbuilder in de VC User files zetten? :huh: Reageren
Bradley H. Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Ah, bedankt. Moet ik de Missionbuilder in de VC User files zetten? :huh: nee...., dat hoeft niet. Nu is het P.S de tijd voor je om in de tutorials te kijken. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Ik wil graag leren modden bij Vice City (Die speel ik toch niet meer zo vaak). Wat rade jullie me voor programma's aan? Z-Modeler, Sketshup, 3ds max (ofzo) enz. En waar moet ik dat neer zetten? Ik wil namelijk heel graag leren modden. Ik raadt je aan 3ds max te gebruiken, meteen een profesioneel programma met profesionele opties, en er zijn er een paar hier die je ermee kunnen helpen. 3DS max trial download Helaas moet je erg zelfstandig zijn met modden, dus de vraag -Hoe mod ik- is erg vervelend. En ik raadt je aan even in de master tutorial list te kijken. Bradley H je hebt wel gelijk, maar ik denk dat als je je eerste mod, wil maken kan je beter je model eerst, met sketchup gaan maken, en als dat je goed is gelukt kan je daarna goed leren omgaan met 3ds Max 7 Ik raad je als eerst aan om met Sketchup een simpel Model maken, en daarna beginnen aan de echte goede models maken met 3ds Max 7 Ik raad je ook aan om de Moomapper te gebruiken, om je model echt realistisch maken. De progamma's die ik je aan raad om eerst mee te beginnen: Moo Mapper- Sketchup- Zmodeller Reageren
burpicane Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 euh... moo mapper is zoals het al zegt een mapper geen modeller Reageren
Bradley H. Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Bradley H je hebt wel gelijk' date=' maar ik denk dat als je je eerste mod, wil maken kan je beter je model eerst, met sketchup gaan maken, en als dat je goed is gelukt kan je daarna goed leren omgaan met 3ds Max 7 Ik raad je als eerst aan om met Sketchup een simpel Model maken, en daarna beginnen aan de echte goede models maken met 3ds Max 7 Ik raad je ook aan om de Moomapper te gebruiken, om je model echt realistisch maken. De progamma's die ik je aan raad om eerst mee te beginnen: Moo Mapper- Sketchup- Zmodeller [/quote'] Het ligt eraan, hij wilt leren modden, als hij bij scripten begint is het ook oke, uiteraard hebben groote mods zoals die van Grand Tani Islands ook goede scripters nodig. Het modellen is iets simpelers omdat je 2e model er beter uiot ziet dan de 1e en het derde beter als de tweede. Missionscripten is iets wat ik zelf ook nog niet onder de knie heb, voor mij is scripten gewoon het moeilijkte werk. Ik ben wel vanplan als dadelijk een paar tutorials komen van het scripten in SA die te volgen edited by wauzie Reageren
Big-Bear Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 euh... moo mapper is zoals het al zegt een mapper geen modeller Met Moo Mapper kan je benodige effecten geven, zoals licht, maar dit moe je als laatste doen als je je model hebt geplaats in gewenste game, maar tog valt het voor mij onder modden Reageren
Bradley H. Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 euh... moo mapper is zoals het al zegt een mapper geen modeller Met Moo Mapper kan je benodige effecten geven, zoals licht, maar dit moe je als laatste doen als je je model hebt geplaats in gewenste game, maar tog valt het voor mij onder modden Denk even na voordat je post please, Er staat duidelijk dat moomaper NIET onder modellen valt. Het valt WEL onder modden. Waarom begrijpen mensen elkaar nou nooit ? Het valt me ook op dat het altijd onder de spammers en postboosten valt <_< Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Met Moo Mapper kan je benodige effecten geven, zoals licht, maar dit moe je als laatste doen als je je model hebt geplaats in gewenste game, maar tog valt het voor mij onder modden Denk even na voordat je post please,Er staat duidelijk dat moomaper NIET onder modellen valt. Het valt WEL onder modden. Waarom begrijpen mensen elkaar nou nooit ? Het valt me ook op dat het altijd onder de spammers en postboosten valt Ik zegt tog voor mij valt t o0nder modellen, en dan zeg jij gelijk dat ik een spammer ben zeg nou aardig Reageren
Bradley H. Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Dat is juist wat ik je uitwil leggen, het valt onder MAPPEN modellen kun je niet met moomapper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.