K1pc0rn Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 (bewerkt) mijn eerste creatie met 3DS max (er komen nog wel was aanpassingen aan denk ik) Bewerkt: 8 maart 2011 door lennart1995 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 De kleuren van het design zelf vind ik nogal saai. Wat mij een beetje dwars zit, is dat de weerkaatsing in de ballen niet ''SC'' zijn, maar het lijkt op een strand met een laser, wat het meteen minder realistisch maakt. Vooral bij het eerste design vind ik het effect van achtergrond naar letters toe iets te onrealistisch, jammer. Al het commentaar wat ik net heb geleverd telt voor beide designs, aangezien er het zelfde mis mee is. Reageren
jordib12 Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Ja, het is wat saai maar het is 3D en dat op zich vindt ik al sterk gedaan! 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.