Jump to content

Vastlopen van pc!

Recommended Posts

Geplaatst:

...

Nou het lijkt me niet dat die ram latjes stuk zijn ze zijn net nieuw!!!

Maar kan het altijd een poging geven!

Het kan altijd voorkomen, hoort niet zo natuurlijk maar als het goed is zit er garantie op. xD

Ik denk toch dat het meer richting de harde schijf ligt...

is ook nieuw!!

of bedoel je dan dat ik alles er opnieuw op moet zetten?

Wij dachten ook eerst de HDD maar toen daar een gloednieuwe in zat deed hij hetzelfde.

Het kan natuurlijk wel maar ram latjes verwisselen is iets simpeler atm denk ik. xD

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• brambo.1988

11

• -TonyStark-

6

• Kryziek

4

• Hayte

2

Geplaatst:

Neenee , maar " dat is ook nieuw " dat is ook maar snel snel gezegd. Nieuwe dingen kunnen ook kapot zijn voordat ze bij u aangekomen zijn. Ik zeg niet dat het 100% zeker aan de harde schijf ligt maar ik denk toch dat het probleem daar ligt aangezien hij vast hangt zonder waarschuwing. Hoor je iets kraken als hij vast loopt?

nee hoor van te voren helemaal niks hij slaat gewoon uit het niets vast!

en dat is natuurlijk ook waar wat je zegt nieuwe dingen kunnen ook stuk geleverd worden!

maar aanrader is dus even een andere hdd erin doen dan bekijken wat er gebeurd?

Geplaatst:

Als je een heel pc in mekaar hebt gezet is er geen verschil tussen een paar ram latjes verwisselen of een nieuwe HDD aansluiten, maargoed :D . Probeer het dan maar , dus 1 van de latjes eruithalen.

Geplaatst:

maar ik ga zeker de ram latjes uitproberen en mocht dat het niet zijn eventueel andere opties om na te kunnen kijken?

Geplaatst:

Dat is het enige wat ik erbij kan bedenken voor het echte werk zul je toch nog ff moeten wachten op de experts van dit forum.

Geplaatst:

Als je een heel pc in mekaar hebt gezet is er geen verschil tussen een paar ram latjes verwisselen of een nieuwe HDD aansluiten, maargoed :D . Probeer het dan maar , dus 1 van de latjes eruithalen.

Hahahaha jah das waar stelt dan ook weinig voor!

alleen het installeren enz moet weer opnieuw gebeuren als je een nieuwe hdd erin doet :puh:

:*D

Geplaatst:

Niet iedereen heeft een andere HDD liggen. xD

maar ik ga zeker de ram latjes uitproberen en mocht dat het niet zijn eventueel andere opties om na te kunnen kijken?

Zoals eerder gezegd kun je een andere HDD proberen. ;)

Geplaatst:

Oke dan wachten we het nog even af!

Ik ga jullie in elk geval hartelijk danken _O_ _O_ _O_ _O_

En hoop dat hij het weer goed gaat doen want was er net zo blij mee

Geplaatst:

TS, heb je al eens een voeding met meer watt geprobeerd? Wat voor voeding heb je nu?

Het kan goed zijn dat je voeding te zwak is voor in je pc en dat ie te weinig stroom levert.

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je gekeken of je geheugen goed kan samenwerken met je moederbord?

Laatste tijd hoor je vaker dat sommige geheugens niet zo goed samen gaan met een bepaald type/merk moederbord.

En als je pc blijft vasthangen(beeld), zonder waarschuwing, niet reboot en evt. tijdens muziek blijft steken, zou ik als eerste naar het geheugen kijken.

DenOOOOtje, dan zou je pc uitvallen en rebooten.

Daarnaast draai ik ook met een 600Watt op een i7 en een GTX260 zonder enige problemen.

Bewerkt: door GolfG60
Geplaatst:

Oh. Maar, dit probleem, heb ik, als me laptop aan de lader zit. Alles slaat vast, cursor, toetsenbord, muziek idd ook, echt alles.

Dus ik d8, zal wel iets met voeding zijn:$

Geplaatst:

Het kan ook een ondersteunend process zijn die inderaad na een onbepaald tijd uitvalt. Probeer is WIN 7 op safe mode te runnen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had dat ook vroeger en ik heb mijn videokaart driver geupdate en kreeg ik nooit meer problemen ^_^ (en kreeg hogere prestaties met games :clown: )

Bewerkt: door SanAndreasStories

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...