Jump to content

Steam + PayPal

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee jongens,

Ik ben net 18 geworden en op die leeftijd krijg ik van m'n ouders volmacht over mijn bankrekening, wat dus wil zeggen dat ik nu zelf geld kan afhalen en overschrijven enzovoort. Nu ben ik hier zelf helemaal nieuw mee, en ik had graag via Steam spellen kunnen kopen door gebruik te maken van PayPal.

Mijn vraag: zou iemand die hier ervaring mee heeft me kunnen uitleggen hoe dit exact in z'n werk gaat? :$ That'd be awesome!

/noobish question

Alvast bedankt voor de hulp!

Mvg,

Senne

Geplaatst:

Paypal is eigelijk een heel simpel verhaal, ideal blijft het makkelijkste als je het binnen engeland en nederland doet. Maar paypal is zeker een aanrader.

Aller eerst moet je een bankrekeningacount bij paypal aan maken met al je gegevens enzovoort, als je dat gedaan hebt ontvang je binnen meestal een paar werkdagen een bankoverschift van paypal waar je een bedrag onder de 0.99 eurocent moet over maken naar paypal, om je paypal acount te activeren. Als je dat hebt gedaan dan is het alleen een kwestie om van je gewone bankacount geld over te boeken naar je paypal acount, ( de verwerking van over boeken van je eigen bankacount naar je paypal bankacount duurt ook een paar werkdagen )

Succes! Het maakt internet winkelen een stuk opener!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...