Timos Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 OWN SPEURTOCHTHoeveel geld krijg je aan het begin van het spel? $350 $250 Ik was een beetje aan het vals spelen bij de missie "Farwell my love" omdat hij me telkens niet lukte. Ik had dus de code van de Rancher [in de Handling.cfg] over gekopiert naar die van de ZR350 dus zo: ZR350: Handlinglabambavis oe malikoe Rancher: ditisde rancherdie je kanveranderen naar: ZR350: ditisde rancherdie je kanveranderen Rancher: ditisde rancherdie je kanveranderen Hij is me uit eindelijk wel gelukt, ik had ook een back up gemaakt! Ik had de zin van de ZR350 in word gezet, alleen, je raad het al m'n pc liep vast, en ik had die zin nog niet opgeslagen. Mijn vraag is dus aan jullie; Wie heeft de orginele zin van de ZR350 nog? Graag helemaal dus ook op het laatst met die 1 00 554 etc. Graag in een code. Dankjewel alvast =D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Hier heb je het hele bestand, deze backup staat geloof ik ook gewoon te downloaden in in de database van GTAgames Bradley H. handling.cfg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Inderdaad in onze download database staan backup files van de meeste files die bij mods worden aangepast. Dit is natuurlijk geen reden om zelf geen backups te maken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master___M Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 gelukkig dat die bestanden er zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 gelukkig dat die bestanden er zijn Hou nu even op te boosten man! <_< Je spamt het hele San Andreas forum eronder. Laat het gewoon rusten als je niets nuttigs te melden hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.