Jump to content

Convert naar 0.3c

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb ooit een RolePlay GM gemaakt ( tijdje terug, nog in de tijd van de 0.2x versie's etc. ) en die wil ik nu hergebruiken.

Hoe moet ik mijn script naar 0.3c converten?

Thank you :)

Geplaatst:

ik zou zeggen, gewoon je script ergens op je bureaublad opslaan. de nieuwe server pack van sa-mp.com downloaden daar je Gamemode en natuurlijk ook je filterscripts en eventueel includes of plugins weer in zetten en dan eerst maar eens kijken of je script nog errors geeft.

Geplaatst:

ik zou zeggen, gewoon je script ergens op je bureaublad opslaan. de nieuwe server pack van sa-mp.com downloaden daar je Gamemode en natuurlijk ook je filterscripts en eventueel includes of plugins weer in zetten en dan eerst maar eens kijken of je script nog errors geeft.

Hij blijft maar uitvallen gelijk nadat ik hem start. En in de server_log/crashinfo geeft hij niks verkeerds aan...

Geplaatst:

Je moet wel alles recompilen met de nieuwste includes; Anders gaat alles inderdaad uitvallen.

Dat heb ik zowieso gedaan.

Geplaatst:

Hij blijft maar uitvallen gelijk nadat ik hem start. En in de server_log/crashinfo geeft hij niks verkeerds aan...

Miss een domme vraag, maar heb je het rcon_password wel veranderd in de nieuwe server.cfg?
Geplaatst:

Miss een domme vraag, maar heb je het rcon_password wel veranderd in de nieuwe server.cfg?

het Rcon password heeft niets te maken met dat de server uitvalt.

valt de consolle telkens weg of valt hij uit als je de server in gaat?

Geplaatst:

het Rcon password heeft niets te maken met dat de server uitvalt.

valt de consolle telkens weg of valt hij uit als je de server in gaat?

De console valt gelijk weg.

En nee, de RCON password lijkt me idd geen reden. Maar daarnaast heb ik de RCON pass al zowieso veranderd. :)

Geplaatst:

dan is het vrijwel onmogelijk dat er niets in je server log staat, of er moet iets fout zijn in je script of er is iets fout in je server.cfg

Geplaatst:

dan is het vrijwel onmogelijk dat er niets in je server log staat, of er moet iets fout zijn in je script of er is iets fout in je server.cfg

Ik heb soms ook wel uitvallen die niet in de serverlog staat, dus is niet onmogelijk.

Geplaatst:

Er staat gewoon wat er in het console hoort te staan: Alles is goed geladen etc.

Maar hij valt gewoon uit.

Geplaatst:

@ incognication :

vrijwel onmogelijk

dan zal er wel een fout moeten zitten in je script, weet je zeker dat je "main()" ergens bovenaan in je scripts heb staan etc.

Geplaatst:

Hij deed het gewoon bij de vorige versie's van SAMP.

Er is niks mis met de script, alhoewel ik niet weet wat ik moet veranderen voor versie 0.3c.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Guys, ik heb het gefixed. Mijn console blijft nu wel aan.

Maar wanneer ik join, blijft "No respond from server" zich maar herhalen...

Geplaatst:

Jij kan connecten via 127.0.0.1:poort dan connect je localhost. Andere zullen je extern IP moeten gebruiken (www.watismijn.ip <- kijk hier) maar je zal dan wel moeten port forwarden (www.portforward.com).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...