coolnniek9 Geplaatst: 22 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 Jij kan connecten via 127.0.0.1:poort dan connect je localhost. Andere zullen je extern IP moeten gebruiken (www.watismijn.ip <- kijk hier) maar je zal dan wel moeten port forwarden (www.portforward.com). Toch bedankt voor je hulp, maar dat wist ik al. Ik gebruik een modem, hoef niet te portforwarden. Aan de IP licht het niet. Reageren
Morph1 Geplaatst: 23 maart 2011 Rapport Geplaatst: 23 maart 2011 volgens mij heb je dan toch iets fout gedaan waardoor je server niet goed online komt. weet je zeker dat je de goede server map heb, dat je dus je scripts heb opgeslagen en de nieuwe server map gedownload heb en daar je scripts weer in heb gezet, staat ook alles goed in je server.cfg??? Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 27 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2011 volgens mij heb je dan toch iets fout gedaan waardoor je server niet goed online komt. weet je zeker dat je de goede server map heb, dat je dus je scripts heb opgeslagen en de nieuwe server map gedownload heb en daar je scripts weer in heb gezet, staat ook alles goed in je server.cfg??? Pffffff, announce stond op 0. Misschien dat dit een reden was. Ik heb daarbij de server uploaden naar de nieuwste server map, ( 0.3c R2 ). Misschien dat dit ook een probleem was. Deze topic kan gesloten worden, problem fixed! Bedankt iedereen voor jullie hulp! Reageren
Morph1 Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Geplaatst: 28 maart 2011 haha als announce op 0 staat gaat je server inderdaad niet online XD. maja, verder veel succes met je server Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.