Jump to content

Puma


Cabyon

Recommended Posts

Je moet iets meer werken aan je focal. Je focal ziet er uit als een plat geheel, terwijl het hoofd opeens diepte heeft. Ik vind de doffe kleuren van je design wel echt gaaf, past goed bij het geheel en laat het een beetje iets moderns uitstralen. De tekst die je hebt gebruikt ziet er goed uit en leid niet te erg af van je focal, de plaatsing heb je dus heel goed gedaan. Ik denk trouwens wel dat het design iets te over-contrasted is, vooral op het gezicht van je focal. Ook vind ik het vreemd dat je focal een net pak aan heeft, terwijl Puma, in mijn beleving, een sportmerk is. Al om al vind ik het een strak werkje.

PS: Haal alsjeblieft dat A Cabyon Design weg, staat een beetje vreemd overal.

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er slick uit, maar wat heb jij nou gemaakt? Is het een bewerkte stock, en heb je dat PUMA logo zelf gemaakt? Is de achtergrond door jou gemaakt?

P.S. -- Eindelijk weer eens wat anders dan die miljarden signaures die in de showroom geplaatst worden! (:

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er slick uit, maar wat heb jij nou gemaakt? Is het een bewerkte stock, en heb je dat PUMA logo zelf gemaakt? Is de achtergrond door jou gemaakt?

P.S. -- Eindelijk weer eens wat anders dan die miljarden signaures die in de showroom geplaatst worden! (:

Zover ik weet is zijn focal van een andere stock afgeknipt, dus hij heeft aan de lighting gewerkt, het soort van ''gesliced'' en vervolgens leek het alsof hij er echt stond. Meer kan ik je niet met zekerheid vertellen, dat is aan Cabyon.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er slick uit, maar wat heb jij nou gemaakt? Is het een bewerkte stock, en heb je dat PUMA logo zelf gemaakt? Is de achtergrond door jou gemaakt?

Puma heb ik zelf getypt in MyPuma, waarna ik 'm wat verandert heb.

@Ripper: Thanks! Ik zal dat a Cabyon design niet meer toepassen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...