Jump to content

A Revenger's Tragedy


gAnGsTeRcJ

Recommended Posts

Benieuwd hoe het afloopt, hou ons op de hoogte. ;)

ik heb gedaan wat je gezegt had

uit eindelijk is de missie geslaagt

het gekke is ik heb de missie gahaalt maar daarna krijg ik maar geen nieuwe missie terwijl ik pas op 60,60% ben ik heb een uur gewacht maar nog steeds geen nieuwe missie hoe kan dit?

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi dat het gelukt is! :dans:

Zie het Missieoverzicht op Wikigta onderaan. De missie die je net hebt gedaan was de laatste. (van één van de mogelijke uitspeel-routes)

Je zit nog op 60.60% omdat je nog niet voldoet aan alle onderdelen van de 100% van de game. Deze 100% is namelijk meer dan alleen de verhaallijn uitspelen. Ook weer op Wikigta kan je de 100% Checklist vinden, ga daar eens kijken wat er zoal nog verstopt zit in de 39.40% die je nog mist. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi dat het gelukt is! :dans:

Zie het Missieoverzicht op Wikigta onderaan. De missie die je net hebt gedaan was de laatste. (van één van de mogelijke uitspeel-routes)

Je zit nog op 60.60% omdat je nog niet voldoet aan alle onderdelen van de 100% van de game. Deze 100% is namelijk meer dan alleen de verhaallijn uitspelen. Ook weer op Wikigta kan je de 100% Checklist vinden, ga daar eens kijken wat er zoal nog verstopt zit in de 39.40% die je nog mist. ;)

Dankjewel!

ik zal is even gaan kijken

je hoor nog van me :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

even een vraagje tussendoor... Ik zie op al die filmpjes dat dat vliegen heel vlot gaat... Bij mij dus niet... Het lukt zelf niet om gewoon rechtdoor te vliegen. Ik moet altijd naar voor hellen in combi met stijgen om een beetje voorruit te gaan. En dan nog niet gesproken over bochten maken :*D Vrij irritant als je op punt staat het spel eindelijk uit te spelen! Eigelijk kan ik zelfs niet oefenen want ik crash altijd veel te snel om wat knopjes te proberen :bonk:

Enige tips om die helli beter te besturen?

Ahja, Op de pc trouwens.. gewoon azerty toetsenbord en simpele scroll-muis...

Link to comment
Delen op andere websites

Helikopters (en vliegtuigen, in andere GTA's) besturen is inderdaad niet één van de makkelijkste dingen, maar eenmaal je er een beetje mee weg bent is het poepsimpel. Ik raad je aan om heel veel te oefenen: neem een helikopter ga heel hoog in de lucht en probeer daar bijvoorbeeld eens wat snelheid naar voor te maken, waarna je terug stopt. Ga eens naar links, rechts, ...

De beste oefening blijft natuurlijk gewoon alles uitproberen: doe alsof je een professionele piloot bent en als je crasht maakt het niet, want het is toch een spel. ;)

Als toetsencombinatie (op een AZERTY-toetsenbord) gebruik ik ZQSD (om omhoog, omlaag, links en rechts te gaan) en 8456 (om naar voor, achter en zijwaarts te tillen). Met die knoppen vlieg ik in alle GTA's. Succes! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Helikopters (en vliegtuigen, in andere GTA's) besturen is inderdaad niet één van de makkelijkste dingen, maar eenmaal je er een beetje mee weg bent is het poepsimpel. Ik raad je aan om heel veel te oefenen: neem een helikopter ga heel hoog in de lucht en probeer daar bijvoorbeeld eens wat snelheid naar voor te maken, waarna je terug stopt. Ga eens naar links, rechts, ...

De beste oefening blijft natuurlijk gewoon alles uitproberen: doe alsof je een professionele piloot bent en als je crasht maakt het niet, want het is toch een spel. ;)

Als toetsencombinatie (op een AZERTY-toetsenbord) gebruik ik ZQSD (om omhoog, omlaag, links en rechts te gaan) en 8456 (om naar voor, achter en zijwaarts te tillen). Met die knoppen vlieg ik in alle GTA's. Succes! :tu:

Bedankt voor de reactie... Ik zal het uitspelen dan maar even op hold zetten en een dagje blijven proberen oefenen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Helikopters (en vliegtuigen, in andere GTA's) besturen is inderdaad niet één van de makkelijkste dingen, maar eenmaal je er een beetje mee weg bent is het poepsimpel. Ik raad je aan om heel veel te oefenen: neem een helikopter ga heel hoog in de lucht en probeer daar bijvoorbeeld eens wat snelheid naar voor te maken, waarna je terug stopt. Ga eens naar links, rechts, ...

De beste oefening blijft natuurlijk gewoon alles uitproberen: doe alsof je een professionele piloot bent en als je crasht maakt het niet, want het is toch een spel. ;)

Als toetsencombinatie (op een AZERTY-toetsenbord) gebruik ik ZQSD (om omhoog, omlaag, links en rechts te gaan) en 8456 (om naar voor, achter en zijwaarts te tillen). Met die knoppen vlieg ik in alle GTA's. Succes! :tu:

Bedankt voor de reactie... Ik zal het uitspelen dan maar even op hold zetten en een dagje blijven proberen oefenen ^_^

even de controls instellingen en camera view veranderd (dat laatste heeft er ook veel aan gedaan!) en heb zojuist het spel uitegespeeld :tu:

Nu vol ongeduld wachten op GTA V :N

Nogmaals bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...