Jump to content

Laptop aan TV koppelen met HDMI-kabel


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Is dit je oplossing voor Tom? schater.gif

Post dan gewoon niks he man! :puh:

En ik probeer de wijsneus niet uit te hangen, ik probeer te helpen, ik zit namelijk ook dikwijls op me pc en tv dus ik weet waarover ik spreek, het lukte mij ook niet tot ik een andere HDMI kabel gekocht had.

Slimme :7

Ik gaf al aan dat ik geen oplossing heb. Ik gaf gewoon kritiek op de onzin die jij uitkraamt. :)

Dan doe je dat in het vervolg in een privé berichtje A.U.B, jij moet toch slimmer weten? :7

En het is geen onzin, geloof me, de oplossing was bij mij een nieuwe HDMI kabel! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, geen geruzie hier... Is nergens voor nodig. :puh:

Ik denk dat het aan de HDMI-aansluiting van de laptop ligt. En anders de HDMI-kabel zelf. Want die schiet nog weleens vaak los, dus dat zou een probleem kunnen vormen.

Het moet één van die twee problemen zijn, lijkt me. Maar ik wil geen geld uitgeven aan een nieuwe kabel, zelfs als ze voor minder dan 10 euro te verkrijgen zijn. Ik heb dan liever gewoon een nieuwe laptop/desktop...

Link to comment
Delen op andere websites

Het moet één van die twee problemen zijn, lijkt me. Maar ik wil geen geld uitgeven aan een nieuwe kabel, zelfs als ze voor minder dan 10 euro te verkrijgen zijn. Ik heb dan liever gewoon een nieuwe laptop/desktop...

Dude, doet die kabel het in je ps3? Zo ja, dan ligt het aan de laptop. Heb je op de laptop de HDMI wel als video-out ingesteld? Zo ja, heb je hem ook een ondersteunde resolutie en frequente(60hz b.v.) gegeven?

En over de kabels. Tot een meter of 5 maakt het merk niks uit voor de beeldkwaliteit, bouwkwaliteit is een ander verhaal...

Link to comment
Delen op andere websites

Jordib; dan was je kabel waarschijnlijk gewoon van slechte kwaliteit, een normale goed werkende kabel kan écht geen onderscheid maken tussen een televisie, computer, monitor, console, laptop of wat dan ook. Het kan echt niet.

@Tompie; Je logica ontglipt mij even. Je hebt sowieso een nieuwe kabel nodig aangezien deze niet in je televisie blijft zitten wat wel een vereiste is voor het gamen, en een nieuwe kabel kost hoogstens een tientje als je weet waar je moet zoeken. Maar tóch koop je liever een nieuwe laptop, met de kans dat het probleem er nog steeds is?

Link to comment
Delen op andere websites

Jordib; dan was je kabel waarschijnlijk gewoon van slechte kwaliteit, een normale goed werkende kabel kan écht geen onderscheid maken tussen een televisie, computer, monitor, console, laptop of wat dan ook. Het kan echt niet.

+1

Een HDMI kabel doet niks anders dan 0'etjes en 1'tjes doorsturen. Dus, ze worden doorgestuurd, of niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Jordib; dan was je kabel waarschijnlijk gewoon van slechte kwaliteit, een normale goed werkende kabel kan écht geen onderscheid maken tussen een televisie, computer, monitor, console, laptop of wat dan ook. Het kan echt niet.

+1

Een HDMI kabel doet niks anders dan 0'etjes en 1'tjes doorsturen. Dus, ze worden doorgestuurd, of niet.

Nou, toen ik de PS3 net aanzette (met HDMI-kabel erin uiteraard), kostte het me enorme moeite om te zorgen dat ik beeld kreeg... Hij schiet gewoon steeds los... En zelfs als dat het probleem niet is, dan is het in ieder geval één van de problemen...

Link to comment
Delen op andere websites

Dus je kabel is kapot. Gewoon een nieuwe kopen.

Zieje wel! ;)

De oplossing die ik al eerder gaf nieuwe HDMI kabel...

Sommige mensen hier zouden beter eerst nadenken voor dat ze negatieve commentaar geven op me! :7

Link to comment
Delen op andere websites

En sommigen moeten niet zo verwaand doen. :7

Ontopic:

Maar ik zal wel van de week eens kijken voor een nieuwe kabel. Tot zover iedereen bedankt die me (goed) hebben geholpen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zieje wel! ;)

De oplossing die ik al eerder gaf nieuwe HDMI kabel...

Sommige mensen hier zouden beter eerst nadenken voor dat ze negatieve commentaar geven op me! :7

Jouw oplossing klopt waarschijnlijk wel, maar je argumentatie slaat kant noch wal. Jij begon over verschillende sterktes, iets dat niet eens bestaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...