Mipas Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Hee,, ik weet niet of hier al een topic over is, zoja sorry dan maar kan iemand mij vertellen hoe ik de jetpackl van de ultimate trainer gebruik, ik heb het over die van vice city,, want als ik de sneltoets gebruik zie ik geen jetpack.. Sorry,, tis misschien een erg domme vraag..maarja.. zou er iemand antwoord willen geven Alvast thnx Greetz mipas PS: Dit is mun eerste bericht Reageren
need my speed Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Je ziet ook geen Jatpack maar je kan wel vliegen. Reageren
Mipas Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 sorry,, weet het ben echt dom,, maar hoe vlieg je dan..gewoon linkermuisknop ofzo ?? Reageren
Little Mister Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Als het goed is staan die controls er gewoon hoor wat het precies is, als het goed is was CTRL+I jetpack activeren ofzo? In iedergeval het er welke knopppen het zijn. Reageren
Mipas Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 ja dat weet ik,, maar ik bedoel meer van: hoe ga je dan de lucht in ? Reageren
Eclipse Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Ctrl + I = Jetpack aanzetten (als hij al aan staat zet je hem met die knop ook weer uit) Ctrl + O = Omhoog Ctrl + L = Omlaag Ctrl + P = Naar voren En met de muis kan je sturen. Reageren
Mipas Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 thnx,, kga hem nu meteen uitproberen Reageren
Mipas Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Nou hij werkt bij mij dus echt niet :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.