ChristiaanGTA Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Ik heb het idee om een nieuws-submit website voor de volgende GTA op te starten. Niet met het idee om een grote site te worden, puur voor eigen vertier. Mag ik jullie mening over het ontwerp en het idee? Ik weet dat het idee simpel is, daar gaat het mij ook om. Simpel, maar wel herkenbaar. Reageren
TomHagen Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Je hebt nu slechts een idee en een afbeelding met een opzetje van hoe het misschien moet worden? Kijk het idee is niet nieuw, er zijn al heel veel sites die nieuws plaatsen over GTA, dus het is niet nieuw. Maar als je het zelf leuk vind om te maken, gewoon doen dan. Ontwerp is simpel, een plaatje, logo en wat tekst in een vak. Niet echt iets wat te beoordelen is, dus ik snap niet waarom je dit in Graphics Showroom zet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.