Jump to content

SA_MP Doet raar

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik had dernet Sa-mp geinstalleerd en dus deed ie 't niet dus herinstalleer ik m opnieuw en zijn der maar 3 servers derest is retrieuwing info? kan iemand helpen?

Screens:

1gt9z.jpg

2q8qag1.jpg

Alles komt dus in mijn favorieten en niks bij Hosted/Internet + Niks behalve 3 servers doen 't :S

Bewerkt: door BiglifeRPG
Geplaatst:

Die servers zijn offline maar blijven wel staan om dat je in "favorieten" zit. Om de rest van de server te vindne moet je vanonder bij de tabs op "internet" (servers die mensen hosten) of "hosted" (servers waar ze nog extra geld voor betaald hebben om die x aantal maanden op die lijst te laten zetten) om servers te vinden. De servers in de hosted tab bevatten meestal de meeste spelers.

Geplaatst:

Die servers zijn offline maar blijven wel staan om dat je in "favorieten" zit. Om de rest van de server te vindne moet je vanonder bij de tabs op "internet" (servers die mensen hosten) of "hosted" (servers waar ze nog extra geld voor betaald hebben om die x aantal maanden op die lijst te laten zetten) om servers te vinden. De servers in de hosted tab bevatten meestal de meeste spelers.

mijn hele favorieten staan vol met retrieuwing info en als ik op hosted druk staan er maar 3 servers en bij internet 0 alles staat dus eingelijk bij Favos ??? maar niks doet 't

Geplaatst:

Probeer SA-MP eens als admin uit te voeren. (Rechtermuisknop -> Als administrator uitvoeren)

Ik heb Windows XP

Geplaatst:

Staat je firewall aan? Kan zomaar zijn dat die de servers blokkeert, dat lees ik iig op andere websites over dit probleem..

Geplaatst:

Staat je firewall aan? Kan zomaar zijn dat die de servers blokkeert, dat lees ik iig op andere websites over dit probleem..

Nee uitgeschakelt en 't probleem is der nog steeds ;(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...