pdclub Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 (bewerkt) Hallo, als ik mta wil spelen gaat er iets fout. Het opstarten van mta gaat goed. En een server kiezen is ook gewoon normaal. maar als ik eenmaal in een server ben, dan gaat het fout. De kleuren zijn dan niet goed en het geluid. Printscreen : Bijlage De 1e printscreen : Is het fout De 2e printscreen : alles is nog goed Wie kan mij helpen Alvast bedankt, Pascal Bewerkt: 10 maart 2011 door pdclub Reageren
Megadreams Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Ik denk dat je de drivers van je videokaart moet updaten. Als dat nog niet werkt dan raad ik je aan GTA:SA en MTA te herinstalleren. Reageren
pdclub Geplaatst: 10 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Ik denk dat je de drivers van je videokaart moet updaten. Als dat nog niet werkt dan raad ik je aan GTA:SA en MTA te herinstalleren. Dt kan ik gratis doen?? Zo ja, weet u dan ook hoe Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 (bewerkt) Ik denk dat je de drivers van je videokaart moet updaten. Als dat nog niet werkt dan raad ik je aan GTA:SA en MTA te herinstalleren. Dt kan ik gratis doen?? Zo ja, weet u dan ook hoe Ik heb wel een programma voor je: Klik hier voor Driver Robot En om niet lullig over te komen mag je mn serial wel gebruiken: Sorry is tegen de regels Ik mag de key niet posten dus ik raad je aan om met driver robot je video kaart naam enz op te zoeken en dan op google een driver zoeken Bewerkt: 10 maart 2011 door BiglifeRPG Waarschijnlijk is het idee dat jeen programma zelf aanschaft en niet illegaal verspreid. Drivers kan je trouwens gratis downloaden op de website van de fabrikant. Reageren
Davedavy Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Heb je dit ook als die klaar is met download, uit ervaring ken ik die server en het is best veel downloaden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.