guib Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Heey mensen, ten eerste heb ik geen idee waar ik dit moet zetten, dus doe ik het maar hier. maar ik zit met een probleem, GTAgarage ligt eruit, die kennen jullie denk ik wel? de grote download site van GTA, maarja bij mij doet ie het gewoon niet, er staat alleen 502 Bad Gateway en daaronder nginx/0.7.65, verder doet GTAForums het ook niet (het forum van GTAGarage) Ik weet niet of jullie dit ook hebben of dat ik de enigen ben? Hoe dan ook als ik de enige ben, hoe los ik het dan op? Hebben jullie soms een idee? Reageren
Incognation Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Waarschijnlijk is er een serverprobleem, dus gewoon afwachten. Reageren
PatrickW Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Inderdaad een server probleem, er wordt aan gewerkt. Reageren
guib Geplaatst: 10 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 oow gelukkig, ik d8 dat het met mijn internetding te maken had!! ppfiew Bedank voor jullie berichten (en ook bedankt voor zo snel reageren, ik begon al gek te worden ) Reageren
PrioX Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 (bewerkt) Bij mij doet hij het nu weer gewoon. [table=header]Edit: En de site is weer offline [/table] Bewerkt: 10 maart 2011 door PrioXCoMBo Reageren
PatrickW Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Bij mij doet hij het nu weer gewoon. [table=header]Edit: En de site is weer offline [/table] Ik heb net even met illspirit gesproken en het zal nog zeker enkele uren duren voor ze weer in de lucht zijn. (als alles meezit) Reageren
PrioX Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 En het forum is weer online! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.