Grote_Smurf Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ik heb egt een ongelofelijk irritant probleem sinds de 1st keer dat ik SA probeerde te installeren is de pc aanzienlijk vertraagd het is zelfs bijna moeilijk om te gamen bv bij het opstarten komt da balkje ipv 5 keer meer als 20 keer langs waarna het nog een hele tijd duurt eerdat het windows scherm komt verder is alles erg vertraagt kheb SA zelfs al terug geuninstalled de D schijf gedefragmenteert maar niets helpt Weet iemand wat ik hieraan kan doen? tis egt niet leuk meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Wat zijn je systeem specs? Heb je hem legaal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grote_Smurf Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Wat zijn je systeem specs?Heb je hem legaal? ik heb het spel in de winkel gekocht, dus ja legaal pentium 4 2.66 GHz 768 MB ram geforce 4 ti 4200 agp 8x 128 MB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Wat zijn je systeem specs?Heb je hem legaal? ik heb het spel in de winkel gekocht, dus ja legaal pentium 4 2.66 GHz 768 MB ram geforce 4 ti 4200 agp 8x 128 MB Kan normaal geen problemen geven. Eens formatteren kan de hulp zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorus Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Of gewoon ff checken op een virus cq spyware! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Aangezien je PC heel erg vertraagd kunnen je hardeschijven wel is vol beginnen te raken. Meestal is het goed als je nog minimaal 10% hardeschijfruimte over houd op elke schijf voor geheugengebruik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gionimo Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 heb j eniet toevallig ook Panda Antivuris Titanium 2005 geïnstalleerd ? Dat maakte mijn pc sloom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Je kan ook je PC nog eens Defragmenteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.