Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2011 Ik probeer VIce City te downen met die ene cd.' Maar als ik em erin doe, wilt hij gaan draaien, dan stopt hij en je hoort 2x een soort van piepje. De hele tijd door. Wat is dit ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2011 GTA's hoor je origineel in de winkel te kopen en niet te downloaden. Hier op het forum helpen we dan ook geen mensen die problemen hebben met een versie die ze gedownload hebben. Dus stap 's op die fiets van je en haal 'm gewoon in de winkel: dat is 't spel absoluut waard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 10 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2011 Komt hij ook vandaan. Heb de downloaddisk en de play disk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-TonyStark- Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2011 Er stond in je status " gta vc gedownload" ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 10 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2011 Dat dacht ik ja. Maar toen plotseling stopte die. Hij blijft ronddrijven, dan stopt hij, 2 piepjes. Zo de hele tijd door. andere spellen doen het wel gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-TonyStark- Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2011 Bedoel je met downloaden misschien installeren ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 10 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2011 Ja, sorry, dom van me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-TonyStark- Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2011 Disc schoon maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 10 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2011 Naar 47745287374272423487 x proberen is mijn Install CD bezig met installeren. Jullie horen wel als er weer wat mis gaat:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.