Claude2 Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 (bewerkt) GTA NORTH CITY WAPENS Vuist Voorwerpen Granaat Mes Zwaard RPG Molotov Cocktail Sniper M4 AK47 Micro SMG SMG Kettingzaag Pump & Combat Shotgun (Combat) Pistol T(e)aser Verfbus ''EXTRA'' WAPENS Parachute Brandblusser Verfbus Telefoon EXTRA FEATURES TO BE CONTINUED Bewerkt: 28 maart 2011 door Claude2 Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Kan je niet een voorbeeld nemen aan dat andere topic ? Reageren
Claude2 Geplaatst: 10 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Kan je niet een voorbeeld nemen aan dat andere topic ? [VERHAAL] GTA North City - ALLEEN VERHAALLIJN Moeilijk hoor, lezen. Reageren
Faenty. Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 (bewerkt) Kan je niet een voorbeeld nemen aan dat andere topic ? [VERHAAL] GTA North City - ALLEEN VERHAALLIJN Moeilijk hoor, lezen. Hij zegt alleen dat jouw post niet al te mooi is in tegenstelling van die andere. Ik vind het zelf ook niet veel soeps, had dat later komt meer maar weggelaten en dit topic later gemaakt Ook vind ik dat je Mr.Niko-Bellic niet opeens persoonlijk moet gaan aanvallen aangezien hij je alleen maar een tip geeft. Dit geeft mij geen goede indruk van jou en je bent al een nieuw lid.... Probeer het de volgende keer wat mooier te doen en wat minder aggresieve houding want dat vind ik niet leuk Claud FTW steler DWG FTW EDIT: Hier had het beter gepast aangezien het niet zo uitgebreid is. Bewerkt: 10 maart 2011 door Pwned. Reageren
Claude2 Geplaatst: 10 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Kan je niet een voorbeeld nemen aan dat andere topic ? [VERHAAL] GTA North City - ALLEEN VERHAALLIJN Moeilijk hoor, lezen. Hij zegt alleen dat jouw post niet al te mooi is in tegenstelling van die andere. Ik vind het zelf ook niet veel soeps, had dat later komt meer maar weggelaten en dit topic later gemaakt Ook vind ik dat je Mr.Niko-Bellic niet opeens persoonlijk moet gaan aanvallen aangezien hij je alleen maar een tip geeft. Dit geeft mij geen goede indruk van jou en je bent al een nieuw lid.... Probeer het de volgende keer wat mooier te doen en wat minder aggresieve houding want dat vind ik niet leuk Claud FTW steler DWG FTW EDIT: Hier had het beter gepast aangezien het niet zo uitgebreid is. Ok, zal het proberen beter te doen Reageren
PrioX Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 (bewerkt) Ik zou wat meer personages verwerken in je verhaal. Dat maakt het al een heel stuk boeiender Als ik jouw was zou ik ook echt meer toevoegen zoals radiozenders, voertuigen, wapens, gangs etc. Bewerkt: 10 maart 2011 door PrioXCoMBo Reageren
Claude2 Geplaatst: 10 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Ik zou wat meer personages verwerken in je verhaal. Dat maakt het al een heel stuk boeiender Als ik jouw was zou ik ook echt meer toevoegen zoals radiozenders, voertuigen, wapens, gangs etc. Dank je voor de tip Ik probeer eerst de missie's van Claude deel 1 te voltooien en dan zoek ik de radio's en gangs uit. Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Als je bijvoorbeeld nog Grapics nodig hebt, vraag het maar gerust aan mij. Byv. dingen zoals dit: Ik zie namelijk een gebrek, aan de verzorging die erin zit. (Niet lullig bedoelt ofzo hoor) Maar het ziet er nogal uit alsof je het heel snel hebt gemaakt, zonder er energie & tijd in te stoppen. Een eigen verhaal maken die goed is, is moeilijk vooral als je er niet veel tijd in stopt. Ik hoop dat je er iets mee kan, en alvast succes. Reageren
Claude2 Geplaatst: 11 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Als je bijvoorbeeld nog Grapics nodig hebt, vraag het maar gerust aan mij. Byv. dingen zoals dit: Ik zie namelijk een gebrek, aan de verzorging die erin zit. (Niet lullig bedoelt ofzo hoor) Maar het ziet er nogal uit alsof je het heel snel hebt gemaakt, zonder er energie & tijd in te stoppen. Een eigen verhaal maken die goed is, is moeilijk vooral als je er niet veel tijd in stopt. Ik hoop dat je er iets mee kan, en alvast succes. Ik kan geen plaatjes maken, aangezien deze er toch als poep uit gaan zien.Als jij plaatjes wilt maken voor mij mag je dat doen hoor Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 Lijkt mij wel leuk verhaal, maar niet voor gta Reageren
Claude2 Geplaatst: 28 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2011 Ik ga 'm helemaal aanpassen Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 27 april 2011 Rapport Geplaatst: 27 april 2011 kan er niet wat meer bij Kijk eerst eens verder dan je neus lang is: Hier is de topicstarter een nieuw "project" begonnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.