penait1 Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Hoi, Ik probeer zegmaar een systeem te maken, waardoor je iets kan shouten door de chat, bijvoorbeeld een teleport ofzo. Alleen het lukt nog niet helemaal Ik heb nu dit: if(strcmp(cmd, "/shoutmessage", true) == 0) { new Index; new tmp[256]; tmp = strtok(params,Index); new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index); new str[128]; new pname[24]; GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname)); format(str, sizeof (str), "-!!- %s Have Shouted: {E3F211}%s -!!-",pname, params[1+strlen(tmp)]); SetPlayerScore(playerid, - 2000) SendClientMessageToAll(COLOR_RED, str); Dit heeft 12 errors... C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(161) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(164) : error 017: undefined symbol "cmd" C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(166) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(168) : warning 225: unreachable code C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(168) : error 017: undefined symbol "cmd" C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(170) : error 017: undefined symbol "strtok" C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(170) : error 033: array must be indexed (variable "tmp") C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(171) : error 017: undefined symbol "strtok" C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(171) : error 033: array must be indexed (variable "tmp2") C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(176) : error 017: undefined symbol "params" C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(176) : warning 215: expression has no effect C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(176) : error 001: expected token: ";", but found "]" C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(176) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(176) : fatal error 107: too many error messages on one line Hoe zou ik deze kunnen verhelpen? xD Ik wil ook, zegmaar dat het wel checkt, of je 2000 score hebt. Hoe zou ik dit kunnen doen? Ook nog (Sorry ) wil ik een anti spam maken, zodat je alleen maar 1x in de 2 minuten kan shouten. Heeft iemand een idee hoe dit kan? Ik heb al een tijdje lopen zoeken, proberen, maar het is me niet gelukt. Alvast bedankt voor alle hulp :-) Penait1 Reageren
Morph1 Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 ik haat strtok. zo te zien heb jij dat ook niet onderaan je script gedefined. jij heb de code van strtok niet onderaan je script staan omdat je script daarnaar vraagt. hij weet niet wat tmp en cmd zijn omdat dat niet in je script staat. ik raad eerder dcmd of zcmd aan. Reageren
penait1 Geplaatst: 10 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 (bewerkt) ik haat strtok. zo te zien heb jij dat ook niet onderaan je script gedefined. jij heb de code van strtok niet onderaan je script staan omdat je script daarnaar vraagt. hij weet niet wat tmp en cmd zijn omdat dat niet in je script staat. ik raad eerder dcmd of zcmd aan. Ok, ik zal even die Tutorial een paar keer goed doorlezen van Bigboss, de laaste keren dat ik dat deed snapte ik er niet veel van, maar begon toen ik pas net met scripten EDIT: nvm, snap het Bewerkt: 10 maart 2011 door penait1 Reageren
Morph1 Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 ok als je nu nog problemen heb kan ik je wel helpen Reageren
penait1 Geplaatst: 11 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 ok als je nu nog problemen heb kan ik je wel helpen Ghehe, toevallig heb ik die Ik heb de tutorial goed doorgelezen, en ik snap nu een beetje hoe en wat. Alleen, bij het omzetten van de commands, ben ik tegen een paar problemen tegengekomen. (errors) http://pastebin.com/gLk8j53f Dit is het stukje... Met de errors: C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(181) : error 017: undefined symbol "dcmd_islandlift2out" C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(182) : error 017: undefined symbol "dcmd_adminislandhelp" C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(183) : error 017: undefined symbol "dcmd_killzgate" C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(422) : error 017: undefined symbol "cmd" C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(427) : error 017: undefined symbol "dcmd_islandlift2out" C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(434) : warning 225: unreachable code C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(434) : error 017: undefined symbol "dcmd_adminislandhelp" C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(443) : warning 225: unreachable code C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(443) : error 017: undefined symbol "dcmd_killzgate" C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(451) : warning 225: unreachable code C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(452) : error 001: expected token: ";", but found "}" Die undifined snap ik niet, want daarboven heb ik toch gewoon alle commands gezet? Alvast bedankt voor het helpen (Btw, dit zijn niet veel commands hoor, de rest staat in me fs, ik heb een zeer kleine gm xD) Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Die site geeft nogal slechte indentatie, maar ik denk dat het probleem hier ligt, bij de laatste 4 lijnen van dat stukje script dat je gaf: return 1; } return 0 } Haal de laatste twee regels eens weg. Ik vermoed dat die behoorden tot OnPlayerCommandText en dat je die bent vergeten weg te halen bij het omzetten van je commando's. Reageren
Morph1 Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 als eerste moet je denk onder die commands je "return 1;" in "return 0;" veranderen. verder hetzelfde zoals dit berichtje hierboven verder zal je nog wel wat errors krijgen en als jij even zegt op welke lijn in je GM je OnPlayerCommandText begint kan ik ook precies zien waar die andere errors zitten. Reageren
penait1 Geplaatst: 12 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 als eerste moet je denk onder die commands je "return 1;" in "return 0;" veranderen. verder hetzelfde zoals dit berichtje hierboven verder zal je nog wel wat errors krijgen en als jij even zegt op welke lijn in je GM je OnPlayerCommandText begint kan ik ook precies zien waar die andere errors zitten. Bedankt alvast voor de hulp, ik heb nu inderdaad 26 errors xD Onplayercommandtext begint bij 149 en eindigt op 468 Reageren
Morph1 Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 ik heb het in een leeg script gezet en ik zag dat de onderste 3 commands problemen gaven. kijk eens goed naar "islandlift1out" (de uitwerking(dus niet in onplayercommandtext)) verder ben je bij je uitwerking van het "home" command "new string [265];" vergeten onder pragma unused params te zetten. nu zijn bij mij alle errors opgelost op de ongedefineerde symbolen ("undefined symbol") na. maar ik neem aan dat jij ze wel gewoon overal heb gedefineerd. Reageren
penait1 Geplaatst: 13 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 ik heb het in een leeg script gezet en ik zag dat de onderste 3 commands problemen gaven. kijk eens goed naar "islandlift1out" (de uitwerking(dus niet in onplayercommandtext)) verder ben je bij je uitwerking van het "home" command "new string [265];" vergeten onder pragma unused params te zetten. nu zijn bij mij alle errors opgelost op de ongedefineerde symbolen ("undefined symbol") na. maar ik neem aan dat jij ze wel gewoon overal heb gedefineerd. Bedankt, maar, ik heb nu bij home die new gedaan... En bij die laaste 3 commands gekeken, maar ik zie niet veel raars... Mijn erros vind ik ook raar, want hij zegt dat standaart Pawno functies niet ''impleted'' zijn, terwijl ik gewoon Define <a_samp> heb.. Ik heb mijn script nu: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { dcmd(home, 4, cmdtext); dcmd(website, 7, cmdtext); dcmd(garageopen, 10, cmdtext); dcmd(garageroofopen, 14, cmdtext); dcmd(garageroofclose, 15, cmdtext); dcmd(garagehydraopen, 15, cmdtext); dcmd(housegateopen, 13, cmdtext); dcmd(housegateclose, 14, cmdtext); dcmd(househeliup, 11, cmdtext); dcmd(dragongate, 10, cmdtext); dcmd(househelidown, 13, cmdtext); dcmd(houseliftup, 11, cmdtext); dcmd(houseliftdown, 13, cmdtext); dcmd(calvinhelp, 10, cmdtext); dcmd(garagehydraclose, 16, cmdtext); dcmd(garagehelp, 10, cmdtext); dcmd(megajump, 8, cmdtext); dcmd(help, 4, cmdtext); dcmd(rules, 5, cmdtext); dcmd(credits, 8, cmdtext); dcmd(rules, 5, cmdtext); dcmd(healme, 6, cmdtext); dcmd(armourme, 8, cmdtext); dcmd(islandgate1, 11, cmdtext); dcmd(islandgate2, 11, cmdtext); dcmd(islandbrugdown, 14, cmdtext); dcmd(islandbrugup, 12, cmdtext); dcmd(islandlift1in, 13, cmdtext); dcmd(islandlift2in, 13, cmdtext); dcmd(islandlift1out, 14, cmdtext); dcmd(islandlift2out, 14, cmdtext); dcmd(adminislandhelp, 14, cmdtext); dcmd(killzgate, 9, cmdtext); return 1; } dcmd_home(playerid, params[]) { #pragma unused params new string [265]; new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); format(string, sizeof(string), "%s Has gone to /home", PlayerName); SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTBLUE, string); ResetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerPos(playerid, 1937.6,-2266.5,15.0); GameTextForPlayer(playerid,"~r~Welcome ~b~Home!",10000,5); return 0; } dcmd_website(playerid, params[]) { #pragma unused params SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, ".::.(U)ltimate (S)tunts forum.::."); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, ". www.ultimate-stunt.co.tv ."); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, ". Visit our forum now! ."); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, "...................................................."); return 0; } dcmd_garageopen(playerid, params[]) { #pragma unused params MoveObject(gategarage, 1718.119140625, -2641.5131835938, 8.0, 3); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "The gate is now open and will be automaticly closen!"); SetTimer("garageclose",7000,false); return 0; } dcmd_garageroofopen(playerid, params[]) { #pragma unused params MoveObject(hydra1, 1728.74, -2689.74, 17.47, 3); MoveObject(hydra2, 1728.74, -2689.74, 17.47, 3); MoveObject(hydra3, 1728.74, -2689.74, 17.47, 3); MoveObject(hydra4, 1728.74, -2689.74, 17.47, 3); MoveObject(hydra5, 1728.74, -2689.74, 17.47, 3); MoveObject(hydra6, 1722.53125, -2672.5791015625, 17.496871948242, 3); MoveObject(hydra7, 1722.53125, -2672.5791015625, 17.496871948242, 3); MoveObject(hydra8, 1722.53125, -2672.5791015625, 17.496871948242, 3); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "The garageroof is now open!"); return 0; } dcmd_garageroofclose(playerid, params[]) { #pragma unused params MoveObject(hydra1, 1719.5910644531, -2689.99609375, 17.471891403198, 3); MoveObject(hydra2, 1722.7409667969, -2689.9924316406, 17.471891403198, 3); MoveObject(hydra3, 1716.3408203125, -2689.9992675781, 17.471891403198, 3); MoveObject(hydra4, 1725.8905029297, -2689.9899902344, 17.471891403198, 3); MoveObject(hydra5, 1713.1909179688, -2690.0021972656, 17.471891403198, 3); MoveObject(hydra6, 1719.53125, -2672.5791015625, 17.496871948242, 3); MoveObject(hydra7, 1713.2520751953, -2672.5932617188, 17.496871948242, 3); MoveObject(hydra8, 1716.404296875, -2672.5612792969, 17.496871948242, 3); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "The garageroof is now closed!"); return 0; } dcmd_garagehydraopen(playerid, params[]) { #pragma unused params MoveObject(gategarage, 1718.119140625, -2641.5131835938, 8.0, 3); MoveObject(leftgate, 1734.2585449219, -2641.4445800781, 6.0, 3); MoveObject(rightgate, 1713.6735839844, -2641.3989257813, 6.0, 3); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "The garagehydralaunch is now open!"); return 0; } dcmd_housegateopen(playerid, params[]) { #pragma unused params MoveObject(housegate, 1003.0701904297, -643.49365234375, 115.86991882324, 2); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "The Housegate is nowOpen!"); return 0; } dcmd_housegateclose(playerid, params[]) { #pragma unused params MoveObject(housegate, 1003.0701904297, -643.49365234375, 123.86991882324, 2); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "The Housegate is now Closed!"); return 0; } dcmd_househeliup(playerid, params[]) { #pragma unused params MoveObject(housepilar, 985.286, -685.090, 132.444, 3); MoveObject(houseround, 985.286, -685.239, 144.978, 3); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "The HouseHeli is now going Up!"); return 0; } dcmd_dragongate(playerid, params[]) { #pragma unused params MoveObject(dragongate1, 1250.4091796875, -767.38116455078, 87.282600402832, 3); MoveObject(dragongate2, 1245.4840087891, -767.35809326172, 87.291328430176, 3); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "The gate is now Open! It wil be Automaticly closen in 7 seconds."); SetTimer("dragongate",7000,false); return 0; } dcmd_househelidown(playerid, params[]) { #pragma unused params MoveObject(housepilar, 985.28668212891, -685.09051513672, 120.44450378418, 3); MoveObject(houseround, 985.28649902344, -685.23907470703, 121.97854614258, 3); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "The Housegate is now down!"); return 0; } dcmd_houseliftup(playerid, params[]) { #pragma unused params MoveObject(houselift, 988.9, -684.963, 145.17, 2); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "The Houselift is now Going up!"); return 0; } dcmd_houseliftdown(playerid, params[]) { #pragma unused params MoveObject(houselift, 1013.3344116211, -662.35827636719, 120.01794433594, 2); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "The Houselift is now Going down!"); return 0; } dcmd_calvinhelp(playerid, params[]) { #pragma unused params SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "/Housegateopen - /Housegateclose"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "/Househeliup - /Househelidown"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "/Houseliftup - /Houseliftdown"); return 0; } dcmd_garagehydraclose(playerid, params[]) { #pragma unused params MoveObject(gategarage, 1718.119140625, -2641.5131835938, 14.991798400879, 3); MoveObject(leftgate, 1734.2585449219, -2641.4445800781, 12.371885299683, 3); MoveObject(rightgate, 1713.6735839844, -2641.3989257813, 12.546875, 3); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "The garagehydralaunch is now closed!"); return 0; } dcmd_garagehelp(playerid, params[]) { #pragma unused params SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "/garageopen - garageclose"); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "/garageroofopen - garageroofclose"); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "/garagehydraopen - garagehydraclose"); return 0; } dcmd_megajump(playerid, params[]) { #pragma unused params ResetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerPos(playerid, 576.2, 2481.3, 13071.1); GameTextForPlayer(playerid,"~r~Welcome ~b~megajump!",10000,5); return 0; } dcmd_help(playerid, params[]) { #pragma unused params ShowPlayerDialog(playerid,999,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Help: Guide","/Telemenu - Will show you all the Teles in the (U)ltimate (S)tunts \n/Commands - Will show you all the Commands at (U)ltimate (S)tunts \n/Credits - Will show you who have made the server and worked to make it perfect!","Ok","Cancel"); return 0; } dcmd_rules(playerid, params[]) { #pragma unused params ShowPlayerDialog(playerid,997,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"{0707B0}Rules","{B00404}You are not allowed to:\n\n{B00404}1. spamming\n2. Hacking/Cheating\n3. carjack\n4. Swearing\n5. advertise/talk about other Servers\n6. carpark on people\n\nIf Admins See that you are not following the rules, Will they take action\n\n{07B018}You are allowed to:\n1. Having fun.\n2. Respect the admins.(you need to do!)\n3. Video's for youtube.\n\nEnjoy Our server!","Accept","Dont Accept"); return 0; } dcmd_credits(playerid, params[]) { #pragma unused params ShowPlayerDialog(playerid,888,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Credits","\n[uS]Mast3r - Scripting/Mapping (Co-Owner)\nCalvin_Bijsmans - Scripting/Mapping (Owner)\nKillz4mE - (Co-Owner)\n-----------------------------------------\n\n[FD]TheDragon (Admin)\nMischievous (Admin)\n[uS]Killz4me (Admin)\n[FD]Mitaka[AHT] (Admin)\nJesse_Asburry (Admin)\nGolf - (Admin)\n\nThankz all for helping at my server!","Ok","Ok"); return 0; } dcmd_healme(playerid, params[]) { #pragma unused params SetPlayerHealth(playerid, 100); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"You have Healed yourself!"); return 0; } dcmd_armourme(playerid, params[]) { #pragma unused params SetPlayerArmour(playerid, 100); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"You have amoured yourself!"); return 0; } dcmd_islandgate1(playerid, params[]) { #pragma unused params MoveObject(adminislandgate1, 843.66168212891, -2055.1638183594, 8.590579986572, 3); SetTimer("adminislandgate1close",7000,false); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"Gate opened! He gets automaticly closed in 7 Seconds!"); return 0; } dcmd_islandgate2(playerid, params[]) { #pragma unused params MoveObject(adminislandgate2, 829.21490478516, -2054.9645996094, 8.540580749512, 3); SetTimer("adminislandgate2close",7000,false); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"Gate opened! He gets automaticly closed in 7 Seconds!"); return 0; } dcmd_islandbrugdown(playerid, params[]) { #pragma unused params MoveObject(brug1, 828.42523193359, -2145.8720703125, -12, 3); MoveObject(brug2, 846.51049804688, -2145.4968261719, -12, 3); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"Bridge hided!"); return 0; } dcmd_islandbrugup(playerid, params[]) { #pragma unused params MoveObject(brug1, 828.42523193359, -2145.8720703125, 11.159797668457, 3); MoveObject(brug2, 846.51049804688, -2145.4968261719, 11.159797668457, 3); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"Bridge unhided!"); return 0; } dcmd_islandlift1in(playerid, params[]) { #pragma unused params MoveObject(lift1, 839.256, -2240.80, 12.77, 3); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"Lift1 is going in the Admin Island!"); return 0; } dcmd_islandlift2in(playerid, params[]) { #pragma unused params MoveObject(lift2, 839.256, -2240.80, 12.77, 3); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"Lift2 is going in the Admin Island!"); return 0; } dcmd_islandlift1out(playerid, params[]) { #pragma unused params if(strcmp(cmd, "/islandlift1out", true) == 0) { MoveObject(lift1, 847.29541015625, -2223.3127441406, 12.770853996277, 3); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"Lift1 is going out the Admin Island!"); return 0; } dcmd_islandlift2out(playerid, params[]) { #pragma unused params MoveObject(lift2, 829.55908203125, -2223.4077148438, 12.770853996277, 3); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"Lift2 is going out the Admin Island!"); return 0; } dcmd_adminislandhelp(playerid, params[]) { #pragma unused params SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"/Islandgate1 - /islandgate2"); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"/Islandbrugdown - /islandbrugup"); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"/Islandlift1in - /islandlift1out"); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"/Islandlift2in - /islandlift2out"); return 0; } dcmd_killzgate(playerid, params[]) { #pragma unused params MoveObject(killzgate1, 1263.5324707031, -2045.0544433594, 55.299999237061, 2); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"The gate is open. It will be Automaticly closed in 5 seconds."); SetTimer("killzgate",5000,false); return 0; } Met de errors: C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\include\streamer.inc(449) : warning 202: number of arguments does not match definition C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(181) : error 017: undefined symbol "dcmd_islandlift2out" C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(182) : error 017: undefined symbol "dcmd_adminislandhelp" C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(183) : error 017: undefined symbol "dcmd_killzgate" C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(192) : warning 219: local variable "string" shadows a variable at a preceding level C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(423) : error 017: undefined symbol "cmd" C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(428) : error 017: undefined symbol "dcmd_islandlift2out" C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(435) : warning 225: unreachable code C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(435) : error 017: undefined symbol "dcmd_adminislandhelp" C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(444) : warning 225: unreachable code C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(444) : error 017: undefined symbol "dcmd_killzgate" C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(453) : warning 225: unreachable code C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(453) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(453) : error 004: function "OnPlayerSpawn" is not implemented C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(469) : warning 225: unreachable code C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(469) : error 017: undefined symbol "SetupPlayerForClassSelection" C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(477) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(477) : error 004: function "OnPlayerRequestClass" is not implemented C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(479) : error 017: undefined symbol "SetupPlayerForClassSelection" C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(483) : warning 225: unreachable code C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(483) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(483) : error 004: function "Streamer_OnGameModeInit" is not implemented C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(2242) : warning 225: unreachable code C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(2242) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(2242) : error 004: function "OnPlayerText" is not implemented C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(2248) : warning 225: unreachable code C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(2248) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(2248) : error 004: function "OnPlayerExitVehicle" is not implemented C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(2252) : warning 225: unreachable code C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(2252) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(2252) : error 004: function "OnPlayerRequestSpawn" is not implemented C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(2257) : warning 225: unreachable code C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(2257) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(2257) : error 004: function "Streamer_OnPlayerPickUpPickup" is not implemented C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(2259) : error 017: undefined symbol "pickupid" C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(2266) : warning 225: unreachable code C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(2266) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Documents and Settings\Calvin\Bureaublad\Server Folders\pawno\Gamemode.pwn(2266) : error 004: function "OnDialogResponse" is not implemented Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 26 Errors. Reageren
Morph1 Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 kijk eens goed naar "islandlift1out" (de uitwerking(dus niet in onplayercommandtext)) hier staat namelijk onder pragma unused params if(strcmp(cmd, "/islandlift1out", true) == 0) { haal die eens weg en er gaat een wereld van verschil voor je open XD Reageren
penait1 Geplaatst: 13 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 (bewerkt) kijk eens goed naar "islandlift1out" (de uitwerking(dus niet in onplayercommandtext)) hier staat namelijk onder pragma unused params if(strcmp(cmd, "/islandlift1out", true) == 0) { haal die eens weg en er gaat een wereld van verschil voor je open XD Haha, thankz! Werkt nu Domme ik, hebe r gewoon overheen gekeken xD Faal ^^ Bedankt voor jullie hulp Probleem opgelost,- Alleen, hoe maak ik iets waardoor je 2 minuten moet wachten voordat je weer een command kan gebruiken? Bewerkt: 13 maart 2011 door penait1 Reageren
penait1 Geplaatst: 15 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 een timer erop zetten Klik Bedankt alvast. Ik heb nu dit: } dcmd_shout(playerid, params[]) { #pragma unused params new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME]; new reason[64]; GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); format(string, sizeof(string), "%s Shouted: %z", PlayerName, reason); SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, string); SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) - 5000); PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0); SetTimer("antishoutspam",0,false); return 1; } public antishoutspam(playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "SERVER: You need to wait 2 minuts before you can shout again! Take a Cup of Thea and try again."); SetTimer("disableantishoutspam",120000,false); return 0; } public disableantishoutspam() { return 1; } (Natuurlijk heb ik ook de publics geforward, en de timers bij ongamemodeinit gezet...) 1. Alleen, hoe kan ik zorgen, dat de command weet of de 2 minuten al voorbij zijn? 2. Hoe kan ik checken of de speler wel 5000 score of meer heeft? Alvast bedankt, Penait1 Reageren
killer37 Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 (bewerkt) Om dat met een timer te doen, kun je het zo doen: Bovenaan bij je defines zet je: new ShoutToegestaan = 1; new Timer1; Je shout command verander je nu zo: dcmd_shout(playerid, params[]) { #pragma unused params if(ShoutToegestaan == 1) { new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME]; new reason[64]; GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); format(string, sizeof(string), "%s Shouted: %z", PlayerName, reason); SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, string); SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) - 5000); PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0); Timer1 = SetTimer("antishoutspam",120000,false); // 2 minuten is 120 seconden, dus 120000 milliseconden ShoutToegestaan = 0; } else if(ShoutToegestaan == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, "SERVER: You need to wait 2 minuts before you can shout again! Take a Cup of Thea and try again."); } return 1; } De public antishoutspam, moet nu zo worden: public antishoutspam(playerid) { ShoutToegestaan = 1; KillTimer(Timer1); return 1; } De disableantishoutspam, kun je weghalen Als het goed is moet het werken. Zo niet, verbeter me maar Bewerkt: 16 maart 2011 door killer37 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.