Jump to content

Welk soort geheuge?


Nyltje

Recommended Posts

Hallo.

Ik wil mn pc uitbreiden mr elk videogeheuge is anders. Dus mijn vraag is: Welk videogeheuge heb ik nodig voor mn pc?

Mn videokaart info:

screenhunter04mar101859.gif

Mn hele pc info:

screenhunter05mar101943.gif

Ik hoop dat iemand weet wat voor videogeheuge ik nodig heb ;)

Groete Nyltje :D

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een nieuwe videokaart wil is de kans groot dat je ook een nieuwe voeding zal moeten kopen voor je pc... loveit.gif

Geen nieuwe videokaart. Videogeheuge.

Videogeheugen is niet uit te breiden, wel je videokaart met meer geheugen, en snellere clocks.

Mr je kan wel videogeheuge erbij kope toch? En dat je dan meer videogeheuge hebt?

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Videogeheugen is niet uit te breiden, wel je videokaart met meer geheugen, en snellere clocks.

Mr je kan wel videogeheuge erbij kope toch? En dat je dan meer videogeheuge hebt?

Nee dat is niet mogelijk om video geheugen bij te kopen..

de engie oplossing is een nieuwe videokaart kopen yep.gif

heb je interesse op een nieuwe videokaart te kopen?

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Videogeheugen is niet uit te breiden, wel je videokaart met meer geheugen, en snellere clocks.

Mr je kan wel videogeheuge erbij kope toch? En dat je dan meer videogeheuge hebt?

Nee dat is niet mogelijk om video geheugen bij te kopen..

de engie oplossing is een nieuwe videokaart kopen yep.gif

Ok. Weet iemand dan welke videokaart in zo'n computer past, of de kaart erop aan te sluite is, en wat ik dan aan mn pc moet doen als ik de videokaart heb? (Acer Aspire X3400) (minimaal 500mb videogeheuge)

Link to comment
Delen op andere websites

Ok ik zal direct zoeken maar wat zijn je doeleinde ervoor?

Bedankt ;)

Een mooier beeld bij het spele van games. (volgens mij werd het spele van games ook sneller)(dacht ik)

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

ik zal mijn best doen maar aangzien je pc maar een voeding heeft van 220W dacht heb je niet veel keuze,

een nieuwe voeding is geen optie want je pc heeft en speciale voeing die ik niet kan vinden

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Hayte al zei , gaat dit echt niet werken. Dus stop maar met zoeken voor hij het nog echt koopt.Ik denk dat je beter naar een geheel nieuw systeem moet gaan kijken ,waar je weer een paar jaar mee verder kan.

Bewerkt: door tonystarkiv
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Hayte al zei , gaat dit echt niet werken. Dus stop maar met zoeken voor hij het nog echt koopt.Ik denk dat je beter naar een geheel nieuw systeem moet gaan kijken ,waar je weer een paar jaar mee verder kan.

Dat is idd de beste oplossing want ik vind bijna geen één videokaart dat zo weinig vermogen heeft nope.gif

dus ik stop met zoeken

btw ik had het bericht van Hayte niet gezien bloos.gif

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Ok. Ik probeer wel wat programmetjes eraf te gooie. Ik had ook al is een x een programma van ongeveer een halve gb en toen wertke het spel al iets sneller. Dus dan zal ik dat wel doen :puh:

Bedankt iedereen voor het zoeke :)

Groete Nyltje :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...