Nyltje Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Hallo. Ik wil mn pc uitbreiden mr elk videogeheuge is anders. Dus mijn vraag is: Welk videogeheuge heb ik nodig voor mn pc? Mn videokaart info: Mn hele pc info: Ik hoop dat iemand weet wat voor videogeheuge ik nodig heb Groete Nyltje Reageren
Woody268 Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Als je een nieuwe videokaart wil is de kans groot dat je ook een nieuwe voeding zal moeten kopen voor je pc... Reageren
GolfG60 Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Videogeheugen is niet uit te breiden, wel je videokaart met meer geheugen, en snellere clocks. Reageren
Nyltje Geplaatst: 10 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Als je een nieuwe videokaart wil is de kans groot dat je ook een nieuwe voeding zal moeten kopen voor je pc... Geen nieuwe videokaart. Videogeheuge. Videogeheugen is niet uit te breiden, wel je videokaart met meer geheugen, en snellere clocks. Mr je kan wel videogeheuge erbij kope toch? En dat je dan meer videogeheuge hebt? >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Reageren
Woody268 Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 (bewerkt) Videogeheugen is niet uit te breiden, wel je videokaart met meer geheugen, en snellere clocks. Mr je kan wel videogeheuge erbij kope toch? En dat je dan meer videogeheuge hebt? Nee dat is niet mogelijk om video geheugen bij te kopen.. de engie oplossing is een nieuwe videokaart kopen heb je interesse op een nieuwe videokaart te kopen? Bewerkt: 10 maart 2011 door woody268 Reageren
Nyltje Geplaatst: 10 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Videogeheugen is niet uit te breiden, wel je videokaart met meer geheugen, en snellere clocks. Mr je kan wel videogeheuge erbij kope toch? En dat je dan meer videogeheuge hebt? Nee dat is niet mogelijk om video geheugen bij te kopen.. de engie oplossing is een nieuwe videokaart kopen Ok. Weet iemand dan welke videokaart in zo'n computer past, of de kaart erop aan te sluite is, en wat ik dan aan mn pc moet doen als ik de videokaart heb? (Acer Aspire X3400) (minimaal 500mb videogeheuge) Reageren
Woody268 Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Ok ik zal direct zoeken maar wat zijn je doeleinde ervoor? Reageren
Nyltje Geplaatst: 10 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 (bewerkt) Ok ik zal direct zoeken maar wat zijn je doeleinde ervoor? Bedankt Een mooier beeld bij het spele van games. (volgens mij werd het spele van games ook sneller)(dacht ik) Bewerkt: 10 maart 2011 door nyltje Reageren
Hayte Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Stop maar, dit gaat niet werken. Met die processor kan je geen hedendaagse spellen spelen. Om betere prestaties te krijgen zal je moeten kijken naar een volledig nieuwe pc, ben ik bang. Reageren
Woody268 Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 ik zal mijn best doen maar aangzien je pc maar een voeding heeft van 220W dacht heb je niet veel keuze, een nieuwe voeding is geen optie want je pc heeft en speciale voeing die ik niet kan vinden Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 (bewerkt) Zoals Hayte al zei , gaat dit echt niet werken. Dus stop maar met zoeken voor hij het nog echt koopt.Ik denk dat je beter naar een geheel nieuw systeem moet gaan kijken ,waar je weer een paar jaar mee verder kan. Bewerkt: 10 maart 2011 door tonystarkiv Reageren
Woody268 Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 (bewerkt) Zoals Hayte al zei , gaat dit echt niet werken. Dus stop maar met zoeken voor hij het nog echt koopt.Ik denk dat je beter naar een geheel nieuw systeem moet gaan kijken ,waar je weer een paar jaar mee verder kan. Dat is idd de beste oplossing want ik vind bijna geen één videokaart dat zo weinig vermogen heeft dus ik stop met zoeken btw ik had het bericht van Hayte niet gezien Bewerkt: 10 maart 2011 door woody268 Reageren
Nyltje Geplaatst: 11 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Ok. Ik probeer wel wat programmetjes eraf te gooie. Ik had ook al is een x een programma van ongeveer een halve gb en toen wertke het spel al iets sneller. Dus dan zal ik dat wel doen Bedankt iedereen voor het zoeke Groete Nyltje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.