Faenty. Geplaatst: 23 maart 2011 Rapport Geplaatst: 23 maart 2011 Awww die van mij vind je lelijk D: Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 23 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2011 Sorry, ik was vergeten hem ook te 'raten' (om het zo te noemen), ik vind hem niet lelijk, maar hij ziet er erg 'basic' uit en de tekst is ook slecht leesbaar. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 24 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2011 Iemand nog die het voor me wil doen? Reageren
David22 Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 (bewerkt) Ik wil wel wat proberen, ik post straks wat >> Edit: Zeg maar of je 't wat vindt... >> Edit #2: Shit, ik heb het "strak" in de hoofdpost gemist... Zal even wat nieuws maken. >> Edit #3: How 'bout this: Bewerkt: 4 mei 2011 door David22 Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 4 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Die tweede ziet er erg mooi uit, alleen is de naam die ik erop wil hebben zonder punt achter de F (dus DonaldFDuck, of verdeeld in stukken). Als je dat nog zou kunnen veranderen zou hij helemaal goed zijn. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 4 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Erg mooi, misschien kan je het ook eens proberen met een wat minder 'basic' (maar wel duidelijk) lettertype, misschien is dat wat mooier. Reageren
David22 Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Ik wist niet precies welke richting je op wilde met een minder 'basic' font, dus heb ik meerdere varianten gemaakt: Als je iets anders in gedachten had zeg je 't maar Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 4 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Ik bedoel ongeveer zoiets als dit, dus dikke, 'blokachtige' letters. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 5 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Dat ziet er goed uit, bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.