MJ_Forever Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Hallo, ik heb sinds 27 maanden geleden een Packard Bell laptop, toen nog met Windows Vista, nu met Windows 7. Ik zou hem graag opfrissen zodat ik er wat 'zwaardere games' op kan spelen. Het zit zo dat die laptop totaal geen gamepc is, zelf tijdens rollercoaster tycoon 3 durft hij soms (bijna nooit) schokkerige beelden vertonen. Hier een lijstje met de huidige info over mijn laptop. - Windows Versie: Windows 7 Home Premium - Systeem Classificatie: 3,0 Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual-core Processor TK-57 1.90 GHz Geïnstalleerd geheugen (RAM): 3,00 GB (2,62 GB beschikbaar) Type systeem: 32 bitsbesturingssysteem Kan iemand een processor/processoren vinden om van mijn laptop een gamepc te maken? Liefst een lage prijs, goede kwaliteit aub! Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Ik denk niet dat het mogelijk is om een nieuwe processor in een laptop te steken? Reageren
Hayte Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Dit zal inderdaad niet werken. Ten eerste zit de processor vaak vast gesoldeerd, en ten tweede is de koeling specifiek voor die samenstelling gemaakt. Als je iets er aan gaat veranderen kan het funest zijn voor je laptop. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.