Jump to content

geen auto's

SilverDust

Recommended Posts

hey ik deed vandaag vice city en reed over de brug van leaf links naar little haiti en toen zag ik daar geen een auto rijden (is me eerder nooit opgevallen) weet iemand hoe dit komt ? heb al in search gezocht maar niks gevonden

Delen op andere websites

hey ik deed vandaag vice city en reed over de brug van leaf links naar little haiti en toen zag ik daar geen een auto rijden (is me eerder nooit opgevallen) weet iemand hoe dit komt ? heb al in search gezocht maar niks gevonden

dat is geen bug dat is gewoon zo, die brug wotd haast nooit gebruikt alleen door de cops en door die golfcaddy's niks vreemds aan

Delen op andere websites

Héél af en toe rijden er auto's, waarom ze er níét rijden weet ik ook niet, er is eerder wel eens een topic over geweest en daar dacht iemand dat het was omdat dit de mooiste brug uit Vice City was, als er verkeer overheen zou gaan, zou dat níét meer het geval zijn, of dat zo is moet je zélf weten. Het kan ook zijn omdat het een ongeloofelijke rotbrug is om overheen te rijden, ik ben er tenminste met een sportwagen nog nooit op een normale manier overheen gekomen. Óf het is omdat je aan beide zijden maar één rijbaan hebt, mensen kunnen elkaar niet inhalen. Dat zijn allemaal dingen die je er bij kúnt verzinnen, voor de werkelijke reden moet je naar Rockstar gaan...

Delen op andere websites

niet inhalen is zeker de reden niet, je ziet ook weleens auto's op onmogelijke manieren tegen de richting in mensen platrijdend en frontale botsingen veroorzakend inhalen :lol: :lol: :lol:

ik denk dat het wel een foutje is van R* want op alle andere bruggen rijden wel veel auto's.

en owja, ik vind het juist de leukste brug om over te rijden, je raakt weleens de vangrail maar je kunt wel lekker doorkarren :ph34r:

Delen op andere websites

Bij mij rijden er wel auto's, wel niet zo veel maar ze rijden er wel. Die sportauto's en de golfkarretjes.

En dan kom je aanrijden en dan verschijnt er in één keer zo'n golfkarretje in beeld. Nou, dan lig ik weer in de vangrail of in het water...

Het inhalen is vooral rottig door dat heuveltje wat tussen die rijbanen zit. Als je daar ook te hard overheen gaat, knal ik ook altijd overal tegen aan.

Delen op andere websites

khoop niet dat het bij iedereen verschillend is want ik heb helemaal geen auto's op de brug :o, die pop-ups lijken me echt erg! maar de vraag blijft gewoon was dit bedoeld of had R* er andere plannen mee? want ik denk dat ze die brug zon niet beddoeld hadden.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...