Jump to content

Gebieden vrij gespeelt maar geblokkeerd

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

ik ben pas weer na een schone installatie met een savegame verder gegaan. Ik had alle gebieden vrijgespeeld, en ik had pas nog vrije toegang. Maar nu kan ik niet meer naar Las Venturas en omgeving. De blokkades staan er nu, en je kunt er niet door heen. De enige manier is een vliegtuig of helikopter. Hoe moet ik dit oplossen?

Geplaatst:

Als je terug vliegt naar Los Santos ofzo, krijg je dan 6 sterren?

Anyways, ik stel voor dat je gewoon een nieuwe save begint, kan iets zijn dat SA de blokkades gehouden heeft in z'n scripted memory.

Geplaatst:

ik ga egt geen nieuwe savegame beginnen :N Ik ben superver (zonder cheats) en ik ga niet weer beginnen. Weet egt niet iemand hoe ik deze blokkades kan wegkrijgen?

Geplaatst:

Heb je de missie Yay Ka-Boom-Boom van de triads al gedaan? Na die missie zouden alle blokkades weg moeten zijn, als je alle missies van Woozie en van de triads hebt gehaald krijg je de missie Yay Ka-Boom-Boom. Na de missie zul je worden gebeld door Mike Toreno die vraagt of je naar zijn boerderij aan de overkant van de brug kan komen, en zou de blokkade weg moeten zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...