Jump to content

[WIP] Nederlandse Bus

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik ben begonnen met een bus te retexturen en dit is er tot nu toe uitgekomen:

Voorkant:

29px84m.jpg

Zijkant (Rechter) :

ama49k.jpg

Zijkant (Linker)

99khg0.jpg

Things to do:

Achterkant texturen

De kleuren veranderen

GTAForum.nl Logo Fixen

Geplaatst: (bewerkt)

Wauw. :cab: Heb je dit helemaal zelf gemaakt? Oh je hebt het model niet gemaakt maar enkel wat textures op een bus die heel erg lijkt op de bus van een belgische texture mod. Heel erg mooi. :klap: Originaliteit heerst mensen. :tu:Heb je trouwens wel toestemming van de maker van het model? :$

Bewerkt: door Megadreams
Geplaatst:

Dit is gewoon een bus van gtainside.com en je hebt de tekst ervan nederlands gemaakt?

Orgineel:

agora.jpg

zoveel is er niet aan gedaan :7

Geplaatst:

Inderdaad bijna niks veranderd!

Maar als je hem dan toch wilt aanpassen dan zou ik er een Mercedes bus van maken en ervoor zorgen dat de wielen binnen de kassen blijven.

Geplaatst:

Klopt die bus heb ik niet gemodeld ik zeg toch dit is gwn een beginnetje :puh: ik ga der nog verder aan werken :puh:

Geplaatst:

Stja, ik wil me nergens mee bemoeien , maar ik vind dat het nog iets te simpel is om te posten.

Maarja dat moet je zelf weten.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben het met DaveDavy eens, misschien moet je eerst wat meer progress maken voor je iets echt plaats want het lijkt me nou geen lastig werk om een bus te texturen. dit kan binnen 3 uur zeker wel af zijn.

volgende keer dus beter om in bv de statusupdate te vertellen wat je doet en dan 3 uur later je texture te releasen.

Er is vrij weinig aan gedaan, beetje tekst verandert en verder niet veel, te weinig om te kunnen raten.

Bewerkt: door Royboow

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...