edgardn123 Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 (bewerkt) Reactie Verwijderd Bewerkt: 7 juli 2014 door edgardn123 Reageren
PrioX Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Rijk: Ik denk dat Westdyke, Alderney de rijkste buurt uit het spel is. Er staan grote villa's en er lopen nette mensen rond. Arm: Ik verwacht dat Bohan het armste gedeelte van Liberty City is. Er staan kleine huisjes en er lopen veel verkeerde mensen op straat, wat je meestal wel ziet in een arme buurt Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Ik denk dezelfde wijken als PrioXCoMBo, alleen dan ook nog deze straat (waar Faustin woont) en een deel van Algonquin (het zuiden, waar ook Tony woont). Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Zuid Alderney is nou ook niet bepaald een gezellige buurt om door te lopen. Reageren
LSDesign Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Ik vind Northwood en zuid-Broker ook niet echt rijk. En voor de rijke buurten: Dat gebied rond Meadows Park komt wel redelijk rijk over. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 (bewerkt) Ik denk eerder dat Schottler en Beechwood City de armste wijken zijn vanwege de vele zwerfers die er lopen. De rijkste zijn Westdyke. Varsity Heights. Meadows Park. Middle Park. En Beachgate. Bewerkt: 12 maart 2011 door Tommy-Vercetti Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.