Kenny-Petrovic Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Op die voor en na foto's kan je egt goed zien hoe het gebied in één klap is veranderd. Op een stuk gebied was ineens een hele grote plas met water I.P.V. behuizing. Dit soort dingen gun je toch eigenlijk niemand ? Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Op die voor en na foto's kan je egt goed zien hoe het gebied in één klap is veranderd. Op een stuk gebied was ineens een hele grote plas met water I.P.V. behuizing. Dit soort dingen gun je toch eigenlijk niemand ? Inderdaad. Gelukkig dat het hier niet kan gebeuren... Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Vreselijk dit, ik had gisteren op het nieuws de vroeger en nu plaatjes gezien, ik ben hier serieus van geschrokken. Ik vind dat Japan zeer zeker recht heeft op noodhulp, hoe kun je zo harteloos zijn om over je belastingscenten te klagen? Er worden namelijk levens mee gered, geeft dat geen goed gevoel? Ik gun Japan het beste in deze vreselijke tijden. Reageren
Faenty. Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Vreselijk dit, ik had gisteren op het nieuws de vroeger en nu plaatjes gezien, ik ben hier serieus van geschrokken. Ik vind dat Japan zeer zeker recht heeft op noodhulp, hoe kun je zo harteloos zijn om over je belastingscenten te klagen? Er worden namelijk levens mee gered, geeft dat geen goed gevoel? Ik gun Japan het beste in deze vreselijke tijden. Ligt er dan ook aan hoeveel we zenden en hoeveel er nodig is. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Ligt er dan ook aan hoeveel we zenden en hoeveel er nodig is. Wat voor bedragen heb jij dan in gedachte dat jij denkt dat al ons belastingsgeld daar naar toe gaat? Reageren
Nissan Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Vreselijk dit, ik had gisteren op het nieuws de vroeger en nu plaatjes gezien, ik ben hier serieus van geschrokken. Ik vind dat Japan zeer zeker recht heeft op noodhulp, hoe kun je zo harteloos zijn om over je belastingscenten te klagen? Er worden namelijk levens mee gered, geeft dat geen goed gevoel? Nope, dat geeft het zeker niet. Sowieso weet je niet wat er met jou geld gedaan word, en als er iemand word gered dankzij jou steun krijgt degene die de redding doet de eer, en niet jij, degene die ervoor betaald heeft. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Ligt er dan ook aan hoeveel we zenden en hoeveel er nodig is. Wat voor bedragen heb jij dan in gedachte dat jij denkt dat al ons belastingsgeld daar naar toe gaat? Dat de Nederlandse bevolking er geld heen stuurt, is natuurlijk prima Laat die Giro 555 maar komen Maar laat aub de overheid erbuiten, laat die maar eerst zorgen dat we zelf weer op het goede been komen, want ik wordt het wel een beetje schijtziek dat ik overal voor moet betalen! 90% van de gebruikers hier heeft er nog geen last van, maar daar kom je wel achter als je iets ouder bent, hoe hard je wordt gen**id in dit land (sorry, beetje offtopic) Maar wel erg dit hoor, ook als je die foto's ziet Op Dumpert staan trouwens ook veel fimpjes.. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 (bewerkt) Nope, dat geeft het zeker niet. Sowieso weet je niet wat er met jou geld gedaan word, en als er iemand word gered dankzij jou steun krijgt degene die de redding doet de eer, en niet jij, degene die ervoor betaald heeft. Moet je dan per se de eer krijgen? Iedereen draagt een steentje bij, ik snap wel dat je er boos om word als er belachelijke bedragen in worden gestoken, maar zolang de Nederlandse regering er normale bedragen insteekt, vind ik niet dat je moet gaan klagen. Edit : Je weet trouwens wel wat er met je belastinggeld gebeurt, dat staat als je bij de rijksuitgaven kijkt. Bewerkt: 13 maart 2011 door Gta Ripper Reageren
Nissan Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Nope, dat geeft het zeker niet. Sowieso weet je niet wat er met jou geld gedaan word, en als er iemand word gered dankzij jou steun krijgt degene die de redding doet de eer, en niet jij, degene die ervoor betaald heeft. Moet je dan per se de eer krijgen? Iedereen draagt een steentje bij, ik snap wel dat je er boos om word als er belachelijke bedragen in worden gestoken, maar zolang de Nederlandse regering er normale bedragen insteekt, vind ik niet dat je moet gaan klagen. Jij begint over een goed gevoel, niet ik. Edit : Je weet trouwens wel wat er met je belastinggeld gebeurt, dat staat als je bij de rijksuitgaven kijkt. Niet individueel, dat is waar ze geld aan hebben verkwist, niet waaraan ze jou geld hebben verkwist. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 (bewerkt) Nope, dat geeft het zeker niet. Sowieso weet je niet wat er met jou geld gedaan word, en als er iemand word gered dankzij jou steun krijgt degene die de redding doet de eer, en niet jij, degene die ervoor betaald heeft. Moet je dan per se de eer krijgen? Iedereen draagt een steentje bij, ik snap wel dat je er boos om word als er belachelijke bedragen in worden gestoken, maar zolang de Nederlandse regering er normale bedragen insteekt, vind ik niet dat je moet gaan klagen. Jij begint over een goed gevoel, niet ik. Edit : Je weet trouwens wel wat er met je belastinggeld gebeurt, dat staat als je bij de rijksuitgaven kijkt. Niet individueel, dat is waar ze geld aan hebben verkwist, niet waaraan ze jou geld hebben verkwist. Het goede gevoel krijg je toch al als je weet dat er IETS mee gedaan is wat Japan zou kunnen helpen? Jouw geld hoort ook bij die grote hoop belastinggeld die de regering van jou heeft, dat wordt ook verwerkt bij de rijksuitgaven. Je weet misschien niet letterlijk de cijfers van wat er van jouw geld is gekocht, maar het wordt wel degelijk in de rijksuitgaven verwerkt. Als de regering iets van zijn geld geeft aan Japan, zal dat dus indirect OOK van jou als Nederlands burger afkomen. Bewerkt: 13 maart 2011 door Gta Ripper Reageren
Faenty. Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Nope, dat geeft het zeker niet. Sowieso weet je niet wat er met jou geld gedaan word, en als er iemand word gered dankzij jou steun krijgt degene die de redding doet de eer, en niet jij, degene die ervoor betaald heeft. Moet je dan per se de eer krijgen? Iedereen draagt een steentje bij, ik snap wel dat je er boos om word als er belachelijke bedragen in worden gestoken, maar zolang de Nederlandse regering er normale bedragen insteekt, vind ik niet dat je moet gaan klagen. Jij begint over een goed gevoel, niet ik. Edit : Je weet trouwens wel wat er met je belastinggeld gebeurt, dat staat als je bij de rijksuitgaven kijkt. Niet individueel, dat is waar ze geld aan hebben verkwist, niet waaraan ze jou geld hebben verkwist. Het goede gevoel krijg je toch al als je weet dat er IETS mee gedaan is wat Japan zou kunnen helpen? Jouw geld hoort ook bij die grote hoop belastinggeld die de regering van jou heeft, dat wordt ook verwerkt bij de rijksuitgaven. Je weet misschien niet letterlijk de cijfers van wat er van jouw geld is gekocht, maar het wordt wel degelijk in de rijksuitgaven verwerkt. Als de regering iets van zijn geld geeft aan Japan, zal dat dus indirect OOK van jou als Nederlands burger afkomen. Dan nog wij kunnen dat geld ook goed gebruiken. Japan heeft genoeg geld. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 (bewerkt) Op die voor en na foto's kan je egt goed zien hoe het gebied in één klap is veranderd. Op een stuk gebied was ineens een hele grote plas met water I.P.V. behuizing. Dit soort dingen gun je toch eigenlijk niemand ? Inderdaad. Gelukkig dat het hier niet kan gebeuren... Watersnoodramp 1952? Als de dijken breken staat half Nederland alsnog onder water en is er ook veel schade.Dan nog wij kunnen dat geld ook goed gebruiken. Japan heeft genoeg geld. Komt het weer... Japan heeft geen geld nodig maar mensen en noodhulp. Al ben je zo rijk, wat heb je eraan als er niks is om van te kopen? Japan kan wel rijk zijn, maar als er geen mensen zijn die als noodhulp kunnen dienen heeft het geld ook lekker veel nut... Bewerkt: 13 maart 2011 door Zamg0d1 Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Hebben jullie dit trouwens al gelezen? Vlak voordat de tsunami huishield in Japan, verzamelden zich voor de kust bij Mexico (zo'n 12.000 kilometer er vandaan) duizenden vissen, waardoor de zee zwart werd. Toeval of niet? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 En dan te bedenken dat een groot deel van de bevolking zelfs nog niks afweet van het gevaar dat veroorzaakt kan worden door de kerncentrales. De meesten hebben geen internet of elektriciteit en weten dus niks af van de toestand in andere gebieden. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Nou in de gebieden waar evacuatie nodig is komt dat wel goed. In de gebieden waar geen evacuatie nodig is is het misschien maar beter dat ze dit soort dingen niet weten. Anders krijg je erg veel onrust en paniek en of dat beter is week ik niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.