Wesley Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Dan nog wij kunnen dat geld ook goed gebruiken. Japan heeft genoeg geld. Komt het weer... Japan heeft geen geld nodig maar mensen en noodhulp. Al ben je zo rijk, wat heb je eraan als er niks is om van te kopen? Japan kan wel rijk zijn, maar als er geen mensen zijn die als noodhulp kunnen dienen heeft het geld ook lekker veel nut... Precies, tevens vind ik het ook een beetje een toppunt van egoïsme. Geen enkele land is instaat om zoiets even recht overeind te zetten, zo'n zware impact van zo'n groot kaliber. Naast dat is het gevaar nog niet verdwenen. Mocht onze staat geld naar Japan sturen dan heb ik daar niets op tegen. In deze scenario's horen we elkaar te helpen en niet even lekker een egoïst uithangen. Naast dat irriteer ik me ook als de pleuris aan mensen die nu Japan proberen te verbeteren. Kreten als: "Jaa ze moesten dit allang zien aankomen" - "Veiligheid van die kerncentrales waren niet goed" - "Ze moesten dit beter en dat beter doen blabla".. Eerst dit probleem aanpakken en rechtzetten, daarna evalueren! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.