BoerBanaan Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 (bewerkt) Bewerkt: 13 maart 2011 door BoerBanaan Reageren
BoerTijger Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Titel 10/10 Die is zo heerlijk die titel! Wow man! Ont: Leuke effects vind ik zelf. (ben geen graphis expert maar ok). Vind hme leuk eruit zien. 8.5 Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Vind hem wel mooi , maar om eerlijk te zijn vind ik die lichtflits aan haar linkerschouder iets wat te hard. Maargoed wie ben ik . Mooi 8/10 Reageren
Cabyon Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Hij is beter gelukt, nadat ik je wat tips had gegeven. De focal is mooi en goed gecentreerd. De effecten springen er mooi uit - dat blauw is mooi in combinatie met oranje. De lichteffecten rond de schouders zijn ook goed geplaatst. Ben alleen niet zo te spreken van dat de rechterkant donkerder is dan de linkerkant; misschien kun je hier nog iets aan doen. Cab Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 13 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Zo, V2, even een paar kleine veranderingen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.