Jump to content

Live update


remco_p

Recommended Posts

Zoals in de TT al te zien is:

ik starte zojuist GTA 4 en toen kreeg ik de melding dat er een update was voor Games voor windows live. Deze heb ik geïnstalleerd. Pc opnieuw opgestart, maar toen ik GTA weer wilde spelen krijg ik nu een "er is een fout opgetreden en moet worden afgesloten" melding met de keuze al dan niet het rapport te verzenden naar microsoft.

hoe komt dit? zo'n update moet toch gewoon werken op mijn pc?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is inderdaad nogal vreemd, je kan eens proberen om GTA IV volledig te herinstalleren en daarna onmiddellijk de nieuwste patch te downloaden en installeren. Heb je daarna alweer de melding dat GfW LIVE moet geüpdatet worden? Dan moet je die update nog maar eens doen en hopen dat het werkt. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

nee, ik heb internet explorer 8.0.....

Na nieuw installeren doet hij het weer. Geen idee over die updates verder. Dat moet ik zo even uitvinden.

EDIT:

Ik heb het spel gestart en hij geeft geen melding voor een update van live.

Als ik nu in het spel via de telefoon naar multiplayer ga, kan ik niet online, want hij geeft dan in dat schermpje aan: "you must be connected to games for windows - live to access multiplayer"

Al sla je me dood, ik weet niet hoe ik games voor windows - live aan moet zetten. RSC draait wel (vanaf opstarten van de game al).

Graag dus volgende dingen nog:

1) hoe zet ik games voor windows - live aan? En hoe zorg ik dat deze bij iedere start ook meestart?

2) is er een handmatige link naar de laatste nieuwe update? of is dat die hierboven staat?

Bewerkt: door remco_p
Link to comment
Delen op andere websites

games for windows live open je met de "home" knop (in de buurt van backspace en delete op je toetsenbord)

en dan klikken op aanmelden. als je niet de laatste update heb voor gta4 dan meld hij je gelijk weer af tot je de update hebt. die kan je dan ook gelijk downloaden.

misschien is er een fout opgetreden de eerste keer en werkt het nu wel?

die updates zijn er ook voor om cheaters en hackers uit multi player te houden

je kan dus niet zonder gfwl (dus laatste upate) online.

Bewerkt: door whoeveriam0iam14222
Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals geprobeerd middels live update in de game. Dit werkte bij de eerste 3 updates goed. Bij de 4e ging het weer mis. Ik kreeg weer dezelfde fout melding bij het opnieuw starten van GTA 4. Ik heb toen de bovenstaande update van Hanneswasco gedownload en geïnstalleerd middels het bestandje "updatetitle". Toen werd mijn Rockstar Games Social Club gedeïnstalleerd aldus het programma. Start ik GTA 4 echter weer, dan vraagt hij alsnog aan mij om me aan te melden bij RGSC. Beeetje vreemd.....hij doet het dus nog steeds niet en ik moet hem ver***** weer opnieuw installeren de hele game

EDIT:

Kan ik de update hierboven (post Hanneswasco) gewoon installeren na installatie of zijn er updates vooraf voor nodig?

EDIT 2:

Ik heb de game maar weer opnieuw geïnstalleerd. Daarna de update van hierboven van Hanneswasco geïnstalleerd. Hierin werd weer mijn RGSC verwijderd. Toen ik de game wilde starten vroeg hij wel om me in te loggen bij RGSC....terwijl deze dus eerder gedeïnstalleerd moest. Ik melde mij aan, maar RGSC kon mij niet authenticeren. Bij drukken op play offline gebeurde ook niets. Vervolgens kon hij me eindelijk authenticeren en vervolgens startte het spel nóg niet...opnieuw opstarten van de pc heeft hierbij niet geholpen.....

wat is dit voor iets. Iedereen zou online kunnen, maar ik niet......?

Bewerkt: door remco_p
Link to comment
Delen op andere websites

concreet is mijn probleem dus het feit dat updaten bij mijn GTA 4 leidt tot een foutmelding. Ook de handmatige update hierboven leidt tot een foutmelding. Hierdoor kan ik niet online spelen en dat is best vervelend.

Graag hulp/opheldering van mijn probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...