Jump to content

AAAARGH

Ares

Recommended Posts

Kan iemand mij helpen?

ik ben nu bij de missie learning to fly ofzoiets en dan moet je eerst opstijgen: np dan moet je landen: np dan moet bij het volgende onderdeel opstijgen en een rondje draaien door de ringen, helaas is het zo dat ik de eerste ring niet kan halen omdat je dan te steil moet opstijgen zodat het vliegtuig hapert...:S kan iemand mij helpen? :unsure: :unsure: :blink: :(:( :o

Delen op andere websites

Hoi,

Je bent de 1e niet dus, je post het in het verkeerde forumpje dat heb je al gezien d8 ik, ook beschikken wij over een sa walktrough daar staat alles in, tevens hebben we een zoekfunctie; typ daar een woord bijv fly in en er komen allemaal topics.

In het Sa general of missie hulp is er vast wel een topic te vinden over een soortgelijke vraag!

Ps kijk boven je post daar staat alles aangeven :)

Kan een admin dit verplaatsen?

Bewerkt: door The Outlaw
Delen op andere websites

Kan een admin dit verplaatsen?

Helaas begrijpen sommige leden idd nog steeds niet waar het feedback forum voor is :-(.

Daarnaaast is het kiezen van een duidelijke topicnaam ook te moeilijk.

Verplaatst (argh)

Delen op andere websites

Weer verplaats maar dan naar missiehulp ;)

EDIT bij Brokentable: ik had al op verplaats gedruk en wist niet meer wat de vraag nu precies was, toen maar General gekozen :-)

Bewerkt: door BrokenTable
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...