Jump to content

Welke Chipset heb jij in je xbox 360

Welke Chipset heb je?  

2 leden hebben gestemd

1. 1. Welke Chipset heb je?

• Xenon (Launch Console)
      0
    • Zypher
      0
    • Falcon
      1
    • Opus (Zelfde als falcon)
      0
    • Jasper Chipset
      0
    • Ik heb een slim
      1

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Tja welke Chipset hebben jullie nou eigelijk :) Ik heb 1 Xbox 360 Arcade met een Falcon chipset en 1 Jasper Elite maar die houd ik als reserve :)

Als ik er eentje ben vergeten gelieve te posten :D

• Xenon (Launch Console)
  • Zypher
  • Falcon
  • Opus (Zelfde als Falcon)
  • Jasper
  • Ik heb een slim

Kopieer welke je hebt :)

Bewerkt: door BiglifeRPG
Geplaatst:

Chipset? Ik heb een xbox slim, daarvoor had ik gewoon een witte xbox pro, weet niet wat voor chip erin zit.

Chipset? Ik heb een xbox slim, daarvoor had ik gewoon een witte xbox pro, weet niet wat voor chip erin zit.

RROD zeker?? ik denk dat je een Zypher/Falcon had :puh:

Geplaatst:

Wat is eigenlijk de bedoeling van dit topic? Ook heb ik geen flauw idee wat je bedoelt met 'chipset'?

Geplaatst:

Wat is eigenlijk de bedoeling van dit topic? Ook heb ik geen flauw idee wat je bedoelt met 'chipset'?

Moederbord die in je xbox zit bedoel ik :)

En waarom zou dat intressant zijn? En hoe zie je dat? :schater:

lol kijk eens op je achterkant van je 360 en daar zie je bv 12,1A dan heb je Jasper maar 14,2 is falcon 't is intressant om te weten :puh:

+ alles voor Jasper gaat sneller kapot :puh:

Geplaatst:

Ik begrijp het doel van deze poll niet helemaal. Wat probeer je in kaart te brengen, wat het hedendaagse percentage is van de "probleembox" ten opzichte van de nieuwere?

Zet dat een poll op met de vraag of je 360 een productie-datum voor of na september 2008 heeft. Dat is na te gaan op xbox.com.

Alle consoles met een productie-datum vóór 09-2008 zijn de probleemboxen, alles daarna heeft de Jasperchip of nieuwer. Ik heb zelf een 360 Elite uit 2009, Jasperchip included dus.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...