Jump to content

Vrij moeilijke sig aanvraag


Revo_

Recommended Posts

Hey, ik zou graag een signature willen van FFXIII-2. Maar geen normale (ben zelf niet normaal, dus dat past), maar een met de trailer erin.

F3SIG3.gif

Zoals deze dus, met Lightning (evt met haar nieuwe outfit) en de trailer ernaast (mag groter zijn dan voorbeeld) (trailer download: http://www.brothersoft.com/games/final-fantasy-xiii-2-teaser-trailer-hd.html)

Geen username, geen text.

Link to comment
Delen op andere websites

De maximale grootte voor een signature op dit forum is 100kb. Een signature als dit is niet binnen de forumregels te maken. (Deze die je geeft als voorbeeld is groter dan 2000kb)

Je zal dus je aanvraag moeten aanpassen helaas naar een ander ontwerp. Ik snap wel waarom je deze aanvraag plaatst, het ziet er erg gaaf uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat niet een logische aanname, aangezien je op dit forum een aanvraag plaatst? :t

Enfin, als het voor een ander forum is, dan zou ik vooral je aanvraag niet aanpassen, nee.

[table=header]EDIT[/table] Aha, je zit dus ook op www.PlayStationPure.be? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een redelijk ***-werkje, want je moet eerst de trailer omzetten in afbeeldingen (''frames''), en die dan vervolgens zo snel achter elkaar laten lopen dat het net een film lijkt. Dat kan wel oplopen tot in de 300+ frames. En ik zie net dat jou voorbeeld 450 frames heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een redelijk ***-werkje, want je moet eerst de trailer omzetten in afbeeldingen (''frames''), en die dan vervolgens zo snel achter elkaar laten lopen dat het net een film lijkt. Dat kan wel oplopen tot in de 300+ frames. En ik zie net dat jou voorbeeld 450 frames heeft.

Er bestaan ook gewoon video to gif convertors.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een redelijk ***-werkje, want je moet eerst de trailer omzetten in afbeeldingen (''frames''), en die dan vervolgens zo snel achter elkaar laten lopen dat het net een film lijkt. Dat kan wel oplopen tot in de 300+ frames. En ik zie net dat jou voorbeeld 450 frames heeft.

Er bestaan ook gewoon video to gif convertors.

Ik zelf zou bar weinig met een GIF alleen kunnen opschieten, aangezien je een gif niet kan 'ontleden', je hebt er pas wat aan wanneer je een PSD bestand hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...