Jump to content

Bang Bang TBOGT


martijn0126

Recommended Posts

Bij de missie Bang bang op The Ballad Of Gay Tony kom ik niet verder ik heb de kraan zonder moeite gedaan en dan de trein die is bij mij op de brug ontploft

en dan het vliegtuig dan ben ik midden op de brug moet ik dan helemaal terug ofso? over de grote weg naar het vliegveld? dat zou wel lastig zijn :S

Tips?

Bewerkt: door martijn0126
Link to comment
Delen op andere websites

Wat je best doet, is eerst en vooral nadat je de kraan hebt laten ontploffen de Swift helikopter op de Helipad gaan halen (Click here to view the SnapMap). Ga dan naar de trein en blaas deze op wanneer hij uit de tunnel komt met je Sticky Bombs (een Rocket Launcher is ook een goed alternatief). Vlieg dan met je helikopter naar het vliegveld, plak bommen aan het vliegtuig en blaas die op. Nu zal je een Wanted Level hebben; Vlieg gewoon met je helikopter richting zee.

Succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je ook kan doen is, na dat je de trein hebt opgeblazen ( door er met je auto naast te rijden en er een bom op te gooien ) naar beneden lopen bij het treinstation en daarna een taxi nemen naar het vliegveld. Er is in dat gedeelte van de stad altijd wel een treinstation aanwezig om naar beneden te kunnen lopen, het enige is dat als je een taxi neemt de 100 % in die missie niet meer kan halen. Maar als je dat niet erg vind, dan is dit de makkelijkste manier. Als de taxi je op het vliegveld heeft af gezet, dan jat je gewoon de taxi en rij je naar de jet toe. Nu ben je wel op tijd, succes met de missie!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...