Silverwing Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Ik heb een filmpje gemaakt met Fraps. Maar het is 48 Mb,hoe kan je dat kleiner maken? Reageren
bjorn13 Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 gaat het niet met 'Windows Movie Maker'?? Reageren
Silverwing Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 gaat het niet met 'Windows Movie Maker'?? Nee dat heb ik al geprobeerd... Reageren
Silverwing Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Waarom gaat dat niet? :huh: Hij zegt dat hij het bestand niet kan openen. Het is een .avi bestand. Reageren
Timotees Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 volgens mij kon je hem ook BESTAND -->import of zoiets, daar staat me iets van bij, Reageren
killarboy Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Misschien kan je winzip gebruiken om de grootte te verkleinen. Reageren
Silverwing Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 Misschien kan je winzip gebruiken om de grootte te verkleinen. Dat zou best kunnen, maar hoe dan? Weet niemand iets? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.