BelgiumRedDevils Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Kun je van in GTA TLAD naar GTA TBOGT overschakelen zonder je spel daarvoor te beëindigen en terug op te starten? (PS3 - GTA IV episodes) Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Kun je van in GTA TLAD naar GTA TBOGT overschakelen zonder je spel daarvoor te beëindigen en terug op te starten? (PS3 - GTA IV episodes) Niet mogelijk jammer genoeg Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 als je EFLC heb kan het wel maar niet los Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 13 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Kun je van in GTA TLAD naar GTA TBOGT overschakelen zonder je spel daarvoor te beëindigen en terug op te starten? (PS3 - GTA IV episodes) Niet mogelijk jammer genoeg Spijtig, want dat is best lastig wat wel een oplossing is als ik bv: TLAD speel en iemand nodigt me uit Online in TBOGT gaat dat wel. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Kun je van in GTA TLAD naar GTA TBOGT overschakelen zonder je spel daarvoor te beëindigen en terug op te starten? (PS3 - GTA IV episodes) Niet mogelijk jammer genoeg Spijtig, want dat is best lastig wat wel een oplossing is als ik bv: TLAD speel en iemand nodigt me uit Online in TBOGT gaat dat wel. Nee kan ook niet Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 (bewerkt) Als je de DLC gedownload hebt kan je vanuit GTA IV op elke uitnodiging reageren. Als je Episodes From Liberty City hebt kan je niet ingaan op een uitnodiging van bijvoorbeeld The Ballad of Gay Tony als je GTA IV zit te spelen. Als je met Episodes From Liberty City van TBOGT naar TLAD wil of andersom moet je gewoon die savegame laden dan hoef je het spel niet opnieuw op te starten. Bewerkt: 13 maart 2011 door Kenny-Petrovic Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 14 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2011 Als je met Episodes From Liberty City van TBOGT naar TLAD wil of andersom moet je gewoon die savegame laden dan hoef je het spel niet opnieuw op te starten. Hoe die je dat dan? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 maart 2011 Rapport Geplaatst: 14 maart 2011 Als je met Episodes From Liberty City van TBOGT naar TLAD wil of andersom moet je gewoon die savegame laden dan hoef je het spel niet opnieuw op te starten. Hoe die je dat dan? Ga naar het pauzemenu en laadt een savegame van het andere spel. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 14 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2011 Als je met Episodes From Liberty City van TBOGT naar TLAD wil of andersom moet je gewoon die savegame laden dan hoef je het spel niet opnieuw op te starten. Hoe die je dat dan? Ga naar het pauzemenu en laadt een savegame van het andere spel. Merci, is gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.