Royboow Geplaatst: 14 maart 2011 Rapport Geplaatst: 14 maart 2011 zojuist gemaakt, ben er erg tevreden over kom maar op Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 14 maart 2011 Rapport Geplaatst: 14 maart 2011 Nah, ik vind hem eigenlijk niet echt wat.. Ik vind dat je het meisje te veel hebt gesmudged waardoor ze vaag wordt, vooral bij haar rechterarm is dat het geval, ook vind ik dat ze wel wat meer mocht opvallen dmv C4D's of zo, nu kijk ik eerder naar de ballonnen. Tenslotte vind ik de tekst ook niet echt geweldig, het is te opvallend. Reageren
Royboow Geplaatst: 14 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2011 Nah, ik vind hem eigenlijk niet echt wat.. Ik vind dat je het meisje te veel hebt gesmudged waardoor ze vaag wordt, vooral bij haar rechterarm is dat het geval, ook vind ik dat ze wel wat meer mocht opvallen dmv C4D's of zo, nu kijk ik eerder naar de ballonnen. Tenslotte vind ik de tekst ook niet echt geweldig, het is te opvallend. De arm is inderdaad te erg weggevallen, maar dit komt door het te veel blenden, ik zal de meid wel wat op laten vallen ;P Reageren
jordib12 Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 (bewerkt) Idd, de arm en ballonnen storen me wat.. 5/10 i'am sorry. Bewerkt: 17 maart 2011 door jordib12 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.