Jump to content

Summer Feeling

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Mooi werkje man. Ik vind het mooi hoe je de effecten rondom je focal hebt gedaan, waardoor het de vrouw mooi accentueert. De tekst past er goed bij en leid niet af. De diepte is ook prima, de kleuren trouwens ook. Ik heb toch twee puntjes kritiek, de witte stippen zou ik in dit design even weglaten, past er niet goed bij. Mijn tweede puntje is, dat je even de zon ietsje beter met de kleuren moet mee laten blenden, doe er een hue/saturation adjustment op en maak er een clipping mask van. (CTRL + ALT + G) Daarna moet je eventjes met de hue klooien totdat de kleur van de zon net iets beter bij het geheel past.

Zou ik het origineel trouwens mogen zien?

Bewerkt: door Gta Ripper
Geplaatst:

Zou ik het origineel trouwens mogen zien?

1300102776-420.jpg

Bedankt voor je tips, ik ga zo werken aan een V2

Geplaatst:

Ik heb toch twee puntjes kritiek, de witte stippen zou ik in dit design even weglaten, past er niet goed bij.

Hmm, ik vind dat die juist zorgen voor een ruimtelijk effect, misschien de kleur veranderen maar ik zou ze niet weglaten.

Ik dacht dat je die vrouw er in had geplakt.

Haha, het is haast onmogelijk om een render te vinden die er zo goed bij past. :7 Vrij duidelijk een stock.

Over het werkje, goed gelukt. Zon is iets te fel en nadrukkelijk aanwezig, maar de schaduw klopt nu natuurlijk niet. 0_0 Tekst is wel prima.

Geplaatst:

Ja, hij past stukke beter bij de gebruikte kleuren in het design. TomHagen heeft misschien wel gelijk, probeer die stippen een iets meer oranje tint te geven.

Geplaatst:

mooi gedaan smile3.gif 9,5/10

Als je nou voortaan een reden geeft waarom je het mooi vind.. Misschien kan ie die 0,5 punten dan nog verbeteren.. thumbsup2.gif

Mooi design heb je gemaakt Daan, echt een prachtexemplaar! De schaduw en de zon wisselen elkaar af, en dat brengt tropische effecten in je werk! Ik ben er erg van onder de indruk. Een dik verdiende 8!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...