Dutchy3010 Geplaatst: 23 maart 2011 Rapport Geplaatst: 23 maart 2011 Even wachten tot je naar de uni gaat. Sportkaart + fitness toeslag kost bij ons 125 euro per jaar. En dan mag je ook nog alle andere sporten beoefenen: tennisbanen huren, squashen, tafeltennis, etc. Maar ja, dat is natuurlijk ook allemaal gesubsidieerd. Fitness is nu eenmaal duur, vooral als je geen voordeel abbo neemt voor buiten spitsuren ofzo. Reageren
flippie13 Geplaatst: 23 maart 2011 Rapport Geplaatst: 23 maart 2011 Ikzelf heb een abonnement van 43,50 de maand, bij PRHC (Pelikaan Health and racquet club), maar dat is, op het eten en drinken enzo na all in, zonnebank, zwembad, turkse stoomsauna, normale sauna, zwembad, ontspanningsbad (met die massage standen), en natuurlijk alle meut aan apparaten. Reageren
commando Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 (bewerkt) ik heb een ( best duur ) abonnement van €55,- /mnd Bewerkt: 10 mei 2011 door commando Reageren
Wesley Geplaatst: 11 mei 2011 Rapport Geplaatst: 11 mei 2011 Ik zit zelf op 20 euro per maand, voor dat bedrag kan ik freefighten, kickboxen, fitnessen, cardio toestanden doen enzovoorts.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.