coolnniek9 Geplaatst: 14 maart 2011 Rapport Geplaatst: 14 maart 2011 Hallo Ik zit met een irritant bug... Ik heb met pawno, in een roleplay script... paar fietsen toegevoegd. Ik heb eerst AddStaticVehicle geprobeert, maar daarna zag ik dat alle anderen auto's AddStaticVehicleEx hebben. Bijv ( mijn stukje script ) : AddStaticVehicleEx(481,688.8396,-512.5420,15.8530,113.2262,46,46,30000); // BMX 1 AddStaticVehicleEx(481,688.9025,-513.8392,15.8507,117.5734,14,1,30000); // BMX 2 AddStaticVehicleEx(481,688.9822,-514.9413,15.8516,119.2506,26,1,30000); // BMX 3 AddStaticVehicleEx(481,688.9340,-516.0920,15.8505,120.3928,3,3,30000); // BMX 4 AddStaticVehicleEx(510,693.5446,-522.4932,15.9445,194.4038,39,39,30000); // BMX 5 AddStaticVehicleEx(510,695.4590,-522.6000,15.9441,195.7760,16,16,30000); // BMX 7 AddStaticVehicleEx(510,697.2080,-522.8779,15.9444,197.3929,5,5,30000); // BMX 7 AddStaticVehicleEx(509,706.7026,-522.4856,15.8484,196.6831,16,1,30000); // BMX 8 AddStaticVehicleEx(509,708.1960,-522.6485,15.8481,199.9654,30,1,30000); // BMX 9 AddStaticVehicleEx(509,709.6469,-522.6345,15.8484,193.7990,53,1,30000); // BMX [x] En bij een normale AddStaticVehicle hoort die 30000 er op het eind niet bij, maar bij AddStaicVehicleEx wel. Maar mijn probleem is, wanneer je op zo'n fiets stap, zegt ie ( Zoals bij de meeste auto's ) dat het huidige voertuig geen owner heeft. Dan staat er: Vehicle: Sultan Type /v buy to purchase this vehicle. Or /exit to exit the vehicle. Script: if(IsAnOwnableCar(newcar)) { if(CarInfo[newcar][cOwned]==0) { TogglePlayerControllable(playerid, 0); format(string,sizeof(string),"~w~Vehicle: %s~n~Price: ~g~%d~n~~w~/v buy to buy this vehicle~n~~r~/exit ~w~to exit this vehicle",CarInfo[newcar][cDescription],CarInfo[newcar][cValue]); GameTextForPlayer(playerid,string,5000,5); } if(CarInfo[newcar][cOwned]==1) { format(string,sizeof(string),"Vehicle registered to %s",CarInfo[newcar][cOwner]); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, string); { } if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == vehicle) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == vehicle) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == vehicle) { } else { if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 1337 && AdminDuty[playerid] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, " You can drive this car because you are admin on duty !"); } else { } } } } gLastCar[playerid] = newcar; gLastDriver[newcar] = playerid; Maar mijn probleem hierbij is, op ( alle ) fietsen zegt ie dat het een sultan is. uuhm... : Iemand die weet hoe je dit veranderd? Bij voorbaat dank! Reageren
Big Boss Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 in een roleplay script... GodFather of een afgeleide daarvan? Het is algemeen bekend dat daar problemen mee ontstaan als je voertuigen probeert toe te voegen. Dit komt omdat die gamemode heel erg 'strak' gescript en het nooit de bedoeling is geweest om dit script voor het publiek te releasen. Ik zou zeggen, zoek even rond op het SA-MP forum. Je bent zeker niet de enige met dit probleem. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 15 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 in een roleplay script... GodFather of een afgeleide daarvan? Het is algemeen bekend dat daar problemen mee ontstaan als je voertuigen probeert toe te voegen. Dit komt omdat die gamemode heel erg 'strak' gescript en het nooit de bedoeling is geweest om dit script voor het publiek te releasen. Ik zou zeggen, zoek even rond op het SA-MP forum. Je bent zeker niet de enige met dit probleem. Bedankt voor je hulp Big Boss. Maar het is geen godfather script, het is een script die gescript is vanaf de scratch door een vriend van me ( die ik niet in het echt ken ) alleen daar heb ik al heel lang geen contact mee gehad, en hij is ook nooit meer online. Dus kwam ik hier even hulp zoeken. Heb het ook geprobeert te vergelijken met godfather maar het is echt niet afgeleid van de GF script Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.