Jump to content

Beste gaming Tv ps3


Tha-Gameing

Recommended Posts

Hallo allemaal

ik zoek een nieuwe tv eigenlijk speciaal voor het spelen van FPS op de ps3 de eisen voor deze tv zijn:

MAX 500 euro ---> liever rond de 400

Full Hd

aantal Hz maakt niet egt uit ???

32 tot 37 inch

hdmi aansluiting en hoofdtelefoon aansluiting

snelle reactietijd ---> FPS gamer

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen/informeren

Christiaan

Link to comment
Delen op andere websites

Bijna alle televisies van deze tijd zijn allemaal even goed, Sony en Philips zijn erg goed. Alleen met de prijs die jij noemt ga je het met een Sony tv niet redden, daar ben je meer geld voor kwijt. Of je zou goed moeten zoeken.

Samsung en LG zijn allebei hetzelfde, als ik jou was zou ik voor die prijs die je net genoemt hebt een Samsung of een LG televisie kopen. Daar vind je er genoeg van in Full HD voor die prijs, philips vind ik de apparaten zelf niet mooi van. Dat zijn van die vierkante blokken, Samsung en LG hebben mooie vormen om het beeld heen gelijst, en hebben ook beiden een mooi voetstuk.

Het beste is om naar de mediamarkt te gaan, iemand bij de mediamarkt aan te spreken. En aan diegene je budget en je eisen te geven, ga sowieso niet naar andere winkels. Mediamarkt is en blijft de beste en heeft de meeste keuze, en voor een uitgaven van 500 euro kan je best even naar mediamarkt toe rijden. Je kan op mediamarkt.nl ook voor af je bedrag betalen, en dan heb je je televisie of wat dan ook de volgende dag in huis. Zo heb ik mijn televisie ook gekocht.

Succes met je keuze!

Link to comment
Delen op andere websites

Het beste merk dat je neemt voor PS3 is Sony. :)

Zeker omdat de ps3 van het merk Sony is :puh:

Het maakt echt geen flikker uit, een Toshiba kan net zo goed werken als een Sony televisie.

Ikzelf zou voor een 32 inch samsung full hd gaan. Omdat ik die ook heb. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het beste merk dat je neemt voor PS3 is Sony. :)

Zeker omdat de ps3 van het merk Sony is :puh:

Het maakt echt geen flikker uit, een Toshiba kan net zo goed werken als een Sony televisie.

Ikzelf zou voor een 32 inch samsung full hd gaan. Omdat ik die ook heb. ^_^

Haha idd! :puh:

Maar sony is te duur voor mij, ik ga samsung kopen die zijn het leukste vindt ik , je hebt een goeie tv van 500 euro van samsung die er netjes uitziet! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

oke mensen ik heb nu een best lange tijd op internet allerlei dingen bekeken en heb mijn keuze tot 3 tv's terug kunnen brengen. Ik zou graag jullie meningen/ervaring over deze tv's willen weten. De 3 tv's zijn een

Samsung LE32C530 317 euro

LG 32LD550 335 euro

Panasonic TX-L32S10 494 euro

(denk eraan dat ik hem voornamelijk ga gebruiken voor gamen)

groet christiaan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een week geleden dezelfde Samsung als die je daar in je lijstje opnoemt gekocht na veel rond te hebben gekeken op internet. Beeldkwaliteit zag er goed uit en de reviews (zelfs die van de kenners) waren zeer, maar dan ook zeer positief. Daarom zou ik voor de Samsung gaan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een week geleden dezelfde Samsung als die je daar in je lijstje opnoemt gekocht na veel rond te hebben gekeken op internet. Beeldkwaliteit zag er goed uit en de reviews (zelfs die van de kenners) waren zeer, maar dan ook zeer positief. Daarom zou ik voor de Samsung gaan. :)

Wat vind je van de Tv???

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een week geleden dezelfde Samsung als die je daar in je lijstje opnoemt gekocht na veel rond te hebben gekeken op internet. Beeldkwaliteit zag er goed uit en de reviews (zelfs die van de kenners) waren zeer, maar dan ook zeer positief. Daarom zou ik voor de Samsung gaan. :)

Wat heeft die dan voor voordelen tegenover de andere tv's?

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een week geleden dezelfde Samsung als die je daar in je lijstje opnoemt gekocht na veel rond te hebben gekeken op internet. Beeldkwaliteit zag er goed uit en de reviews (zelfs die van de kenners) waren zeer, maar dan ook zeer positief. Daarom zou ik voor de Samsung gaan. :)

Wat vind je van de Tv???

Een mooi uiterlijk, prima beeld (Full HD) en voor een hele goed(kop)e prijs. Hij is ook door de Consumentenbond uitgeroepen tot Beste Koop (als ik het goed heb van november?). Voor deze prijs is het toch wel een hele goede tv, die zeker zijn geld waard is. :Y

Ik heb een week geleden dezelfde Samsung als die je daar in je lijstje opnoemt gekocht na veel rond te hebben gekeken op internet. Beeldkwaliteit zag er goed uit en de reviews (zelfs die van de kenners) waren zeer, maar dan ook zeer positief. Daarom zou ik voor de Samsung gaan. :)

Wat heeft die dan voor voordelen tegenover de andere tv's?

Wat ik nu even snel zie op websites als Kieskeurig hebben de tv's onderling niet veel verschil. De Samsung is met afstand de goedkoopste, dus dit is al een pluspunt. In deze professionele review staat ook een kopje "Console Gaming" (als je wat verder naar beneden scrollt) waarin weliswaar in het engels vermeld staat dat lagg een groot probleem is bij het gamen op vele tv's maar dat deze tv prima uit de tests komt zonder lagg. Ook daarom maakt het een prima tv om op te gamen, nog een pluspunt. Voor de rest.. tsja, ik vertrouw merken als Samsung toch iets meer dan een merk als LG, maar dat is helemaal mijn eigen mening. :)

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Als je verstandig bent en je wil het een beetje binnen je budget houden, schaf je gewoon een HD Ready aan. Het "Full HD" principe geldt voor het TV-signaal, niet voor wat je erin douwt met een HDMI kabel. Met een PS3 of 360 kan je op een HD Ready TV gewoon op 1080i of 1080p resolutie spelen, wat dus gewoon Full HD is.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je verstandig bent en je wil het een beetje binnen je budget houden, schaf je gewoon een HD Ready aan. Het "Full HD" principe geldt voor het TV-signaal, niet voor wat je erin douwt met een HDMI kabel. Met een PS3 of 360 kan je op een HD Ready TV gewoon op 1080i of 1080p resolutie spelen, wat dus gewoon Full HD is.

1080p kan niet. Dat signaal zal hij omzetten in 720p of 1080i, wat dus geen Full-HD is.

Edit:

Tenzij het HD ready 1080p is uiteraard.

Bewerkt: door Teh_Ninja
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens sommige onderzoeken is het ook zo dat als je onder de 32'' een tv koopt, full HD en HD ready nauwelijks van elkaar te onderscheiden zijn.

Dat mediamarkt trouwens de beste winkel is blablabla is totale onzin, Wehkamp (als voorbeeld, zijn gegarandeerd meerdere) heeft ook een ruim assortiment en een lage(re?) prijs dan dat je in de winkel betaald. Ik betaalde bij wehkamp 100 euro minder voor een tv die hier ook bij de IT's staat (die inmiddels failliet is..)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...