denracer Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 weet iemand hoe je het vice city lettertype in San andreas krijgt ? dus dan bedoel ik het type als je een gebied/auto instapt en dan zie je het rechtsonder.. iemand idee ? Reageren
denracer Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Oftewel het bestand Fonts.txd uit je models map aanpassen.@gangster28, denk even na voordat je post . Het lijkt meer op postboosten, dus neem de volgende keer even de tijd je models map door te bladeren. kan je die ook verwisselen met die van vice city ? ik vraag het maar even voordat ik hem opnieuw installeer... Reageren
gangster28 Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 nee je moet met zo'n txd viewer in je map models front openen alpha aan vinken dat je die letters ziet expoteren als alpha die letters van sa op die goede plaats neer zetten en dan replace. Reageren
denracer Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 nee je moet met zo'n txd viewer in je map models front openen alpha aan vinken dat je die letters ziet expoteren als alpha die letters van sa op die goede plaats neer zetten en dan replace. WTF :blink: wat bedoel je nou in godsnaam :-| Reageren
gangster28 Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 nee je moet met zo'n txd viewer in je map models front openen alpha aan vinken dat je die letters ziet expoteren als alpha die letters van sa op die goede plaats neer zetten en dan replace. WTF :blink: wat bedoel je nou in godsnaam :-| sorry mijn fout ik dacht dat je sa in vice wou hebben. sorry Reageren
denracer Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 nee je moet met zo'n txd viewer in je map models front openen alpha aan vinken dat je die letters ziet expoteren als alpha die letters van sa op die goede plaats neer zetten en dan replace. WTF :blink: wat bedoel je nou in godsnaam :-| sorry mijn fout ik dacht dat je sa in vice wou hebben. sorry maakt nix neej ik wil Vice city lettertype in San andreas hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.