TekaLoca Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2011 (bewerkt) het font dat ik gebruik heb ik appart gedownload > klik < Bewerkt: 31 december 2011 door TekaLoca Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2011 Zeer erg goeie tut. 1 vraagje, is je lettertype Adobe een gedownloade of een standaard ingestelde? Ik heb CS5 Exstended en heb geen "Adobe" Lettertype. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 16 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2011 Ik heb hem gewoon appart gedownload. Hierzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2011 Mooie tutorial zeg! KUTGW! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2011 WOhooo geweldige tut Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 15 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2011 Makkelijk, toch? Had je er moeite mee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2011 outcome: Hij is niet helemaal zoals de tutorial, omdat ik niet weet wat de bevel and emboss tool is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-TonyStark- Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2011 outcome: Hij is niet helemaal zoals de tutorial, omdat ik niet weet wat de bevel and emboss tool is Je inkt loopt uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2011 (bewerkt) Hij is niet helemaal zoals de tutorial, omdat ik niet weet wat de bevel and emboss tool is Dat kan je vinden bij; Layer - Layer Style - Bevel And Emboss. Bewerkt: 8 september 2011 door Gta Ripper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 8 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 september 2011 Als ik het me goed herinner gebruikt hij wel CS2 of CS3.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2011 Als ik het me goed herinner gebruikt hij wel CS2 of CS3.. Het werkte zelfs op die manier toen ik nog Photoshop 7 gebruikte, dus dat moet gewoon werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 8 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 september 2011 Ik heb geen vertand van oudere versies.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2011 Als ik het me goed herinner gebruikt hij wel CS2 of CS3.. ik heb nu CS5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 9 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 september 2011 En, vind je het? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2011 ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.