Dr.Oppai Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Weet iemand hoe je GTA 4 kan downgraden naar de versie dat die uitkwam? en zoja, hoe en waar kan ik dat doen? Sorry als er al een topic ofzo over is maar ik ben niet handig met de zoekmachine. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Een herinstallatie is hiervoor de oplossing, ik denk niet dat er een andere manier voor is. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Je bedoelt een eerdere versie? Welke versie is de oudste versie? Dan zoek ik wel even voor je. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 16 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Een herinstallatie is hiervoor de oplossing, ik denk niet dat er een andere manier voor is. Zijn alle patches dan weg? Ok, bedankt . Reageren
Davedavy Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Dan moet je spelen zonder live toch? Want van live moet je dan persé updaten Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Dan moet je spelen zonder live toch? Want van live moet je dan persé updaten Als je zonder de patches wilt spelen kan je inderdaad GfW LIVE niet meer gebruiken, d.w.z. geen multiplayer en achievements meer. Wil je helemaal van GfW LIVE verlost zijn? Download en installeer dan XLiveless. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.