Datsik Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Ik heb het idee dat op deze pagina een fout is gemaakt. Dit is namelijk niet het hotel waar de missie 555 WE TIP en de Valet zijmissies zich afspelen. Ik kon zo snel niet vinden waar ik dit neer moest zetten, dus vandaar. Reageren
linux-or-unix Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Ik heb het idee dat op deze pagina een fout is gemaakt. Dit is namelijk niet het hotel waar de missie 555 WE TIP en de Valet zijmissies zich afspelen. Ik kon zo snel niet vinden waar ik dit neer moest zetten, dus vandaar. Ikzelf heb de Valetmissies ook een keer gedaan, dat was ook niet op de plaats van de afbeelding. Misschien begint de Valetmissie aan de achterkant van het hotel? [Corret me please, if I'm wrong] timo Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Er staat letterlijk dat er 2 Van Off hotels zijn, eentje in Queens en eentje in Financial. De plaatjes zijn inderdaad van het hotel in Queens, maar dit hotel heeft niets te maken met de missie (er staat alleen een auto naast die je nodig kunt hebben voor de verzameling). Het andere hotel, die in Financial dus, vormt een rol in de missie 555 We Tip. Helaas hebben we daarvan geen plaatje geupload. Ik geef toe: het staat wat verwarrend, maar volgens mij klopt het wel Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Op de pagina van de Valet Missies staat het juiste hotel wel duidelijk aangegeven met een afbeelding: http://nl.wikigta.org/wiki/Valet_Parking Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.