sweet_ryder Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Hoi, Ik heb gisteravond mijn GTA IV op mijn laptop geïnstalleerd maar nu heb ik één probleem. Hij vraagt natuurlijk om de Serial code en Unlock code alleen degene die ik heb gekregen werken niet. Is er iemand met werkende codes of iemand die een oplossing weet?
-TonyStark- Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Kijk eerst of je ze goed overtypt.
sweet_ryder Geplaatst: 17 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Dat heb ik al gedaan en de code was gewoon goed, maar hij geeft de hele tijd aan dat de codes niet werken..
Jarno91 Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 (bewerkt) Sommige letters/cijfers lijken heel erg op elkaar. Een O kan ook een 0 zijn en een I kan een 1 zijn, misschien dat je daar iets fouts doet? Of heb je de code illegaal gekregen en het spel gedownload? Bewerkt: 17 maart 2011 door Jarno91
GTA-Sheep Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Tsja....gewoon het spel in de winkel kopen?
sweet_ryder Geplaatst: 17 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Spel is gewoon in de winkel gekocht en ik was er inderdaad al achter dat de letters en cijfers soms moeilijk uit elkaar te houden zijn, maar ik was er toch na tien keer zeker van dat ze goed zouden moeten zijn..
-TonyStark- Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Dan kunnen we niks doen aangezien een serial geven illegaal is, denk ik.(mag niet op dit forum).
GTA-Sheep Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Helaas inderdaad. Gewoon de code vanuit de originele stukken die bij het spel geleverd zijn intypen zou de truc moeten doen en als dat niet werkt: terug naar de winkel ben ik bang. Vervangende serial-codes verstrekken of aanverwante hulp kunnen wij op dit forum helaas niet bieden....
Recommended Posts