stefanlolig Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 (bewerkt) hallo ik heb echt heel groot brobleem me gta sa doet het niet meer heb alles verwijdert backup weer opgegooid doet het nog niet opnieuw geinstaleer en doet het nog niet als ik new game doe dan net over de helft knalt gta sa weg en vraagt die rapport verzenden wat moet ik doen help me pls update : nog een brobleem sami kan niet de uninstal map vinden (san andreas could not be detected. plese specify the dictectory where the game installed) al 20 keer gedaan zegt nog het zelfde ?????? Bewerkt: 17 maart 2011 door stefanlolig Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Het zou fijn zijn als je een beetje betere spelling gebruikt want dit is een beetje waardeloos. Probeer anders eens een bestaande save erop te zetten en kijk of die dat wel wilt laden. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Je zou het eventueel met CCcleaner kunnen proberen op te lossen, hier kun je CCcleaner downloaden. http://www.piriform.com/ccleaner/download Instaleer het programma en probeer daar GTA San Andreas mee te verwijderen, het is een simpel programma. Het spreekt voor zich, succes! Reageren
Dastard Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Als je op het hoofdmenu van San Andreas komt, kijk rechtsbeneden, welke versie heb je? (Staat er V2.00 heb je [V2.00], staat er niets heb je de release versie [V1.00]). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.